provider???0t

• esther

Bij deze wil ik nog even terugkomen op topic reus is…

Daar werd ik ervan beschuldigd anoniem te prikken.Ach er zijn er meer met deze provider.Iemand beschuldiging is hier normaal maar niet terecht.Kijk de topic van Kaatje.De hetzelfde provider.Dus schrijfstijl of niet,er zijn dus meerdere flappies om te zomaar te zeggen.Jammer he.(en Kaatje ik bedoel jou er niet mee hoor,je bent een voorbeeld)

Wou dit hier even rechtzetten.

• kaatje

????Gaat het over mij???

Gr Kaatje

• esther

:) je hebt de mail net te laat gezien.Ik het antwoord al wel.:)

Groetjes esther

• jacquelinesbeestenspul

somige mensen zijn niet zo bijdehand met computers en liegen nu eenmaal graag

is niet erg hoor maar ja ik heb simpel teruggezocht en kan zien dat deze kaatje niet dezelfde was als toen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jammer esther kan je me weer niet zwart maken

owja enne als je nu eens bij dierenkliniek venray zoekt en even belt en naar marielle vraagt dan krijg je mijn vrinedin aan de telefoon

je moet me niet voor leugenaar uitmaken als je niet eens weet welke dierenarts ik heb en haar achternaam niet eens kent is niet netjes van jou echt niet netjes

je kan namelijk niet alleen op voornaam zoeken en tja dan liegt esther weer

want mijn vriendin werkt 60 uur in de week en heeft wel degelijk alle diploma's en volgt meerdere bijscholingen die eigelijk niet verplicht zijn als je eenmaal dierenarts bent maar zij wel doet omdat ze up to date wilt blijven