Hoi Judith
Tja ik heb 3 kids en al van meet af aan huisdieren gehad altijd.
1 Herders hond van 5 toen en een kat van 6 toen.
Dit ging echt heel goed!!!
Het was zeker niet super schoon bij ons daar we vloerbedekking hadden die we ff geshampoo-rold (goed gecleant)hadden en waarop vervolgens keer op keer allerlei zaken overheen gingen ha ha je wil het niet weten allemaal~!~
Dus voor mij alleen voet veegmatjes en EEN leuk vloerkleed in mijn huis kamer, en voor de rest plavuizen!!! Echt lekker koud, lekker fris gewoon bikkels zijn wij nu!
Allergie??? Alleen ik, de rest heeft altijd geleeft in een rook virje omgeving met veel open ramen in elk geval en al helemaal geen centraal verwarmde slaapkamers.
Een koekje dat op onze (steriele ahum) vloerbedekking viel werd gewoon weer verorbert, geen probleem extra vitamine V leerde ik mn kids oftewel vitamine weerstand van de VLOER!!!!
Helaas leven veel kids in een te warm huis, te slecht geventileerd in de rook van hun ouders.
En daarbij Te steriel, het lichaam leert niet zich fatsoenlijk af te weren zeg maar
Waren min kids verkouden, ging er een koude washand over hun borst na een warme douche.
En wat etherische olie daarna en dan meteen de warme kleertjes aan op de nog vette borst.
De Sebastiaan Kneip methode is dit, en daar zweer ik echt bij!
Ook hier geld het weer sommige kids zijn des ondanks toch extra gevoelig.
Tja bij mensen fokt men dit er niet uit, daar selecteert men nergens op.
Ja op aantrekkings kracht ha ha~!~
Borst voeding is ook super belangrijk voor de afweer, mits de moeder hiervoor geschikt is.
Rokende, zuipende, blowende, ongezond levende moeders of echte stress moeders kunnen veel beter met veel liefde de Almiron of Frisolac geven.
LET OP;
Een kind dat de borst krijgt is wel wat minder aanhankelijk dan een flessenkind helaas!
Althans hier wel ha ha~!!~ de oudste heeft geen borstvoeding gehad en de andere beiden anderhalf jaar.
Dus ik kan het fabeltje dat je met een flesse kind een mindere band zou hebben meteen van de tafel vegen.
Veel succes alvast Judith, het gaat je vast lukken!
XXXD#S