heeee hallo allemaal

• Chalet de Cobaye

Hallo iedereen

ben een beetje laat ,maar wilde toch nog iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen !!!

Druk met verbouwen geweest thuis, en heerlijk rustig met de pc uit !!!! kerstfeest / oud en nieuw gehad met mijn gezin .

enne geloof dat ik weinig of niks gemist heb hihihihi

groetjes Es

• lia

hoi hoi es beter laat dan nooiit vind je ook niet .ik wens jullie ook een gezondeen gezegend en een gelukkig nieuwjaar toe .vanuit de wilp en nee inderdaad es iets gemisst heb je niet .groetjes lia.ps je caafs makeen het super bedankt

• Judith

Zo te lezen is alles chaletti bij jullie! :D

Is de verbouwing mooi geworden?

• Chalet de Cobaye

Ja echt wel !! ben wel benieuwd voor hoelang hihi, we hebben nu vloerbedekking in de woonkamer wel echt super gezellig, beetje donker bruin met een soort van spikkel ,en de muren hebben we licht beige geverft,staat wel mooi zo bij elkaar.De yoki doki omgooi beker tijd hebben we achter de rug whahahahah dus na de plavuizen vloer weer eens vloerbedekking …enne het scheelt echt wel aan je voetjes ..nou ja voetjes maat 42 whahah maar het voelt heerlijk warm aan ,en dat zal denk ik ook wel schelen met de engergie nota whahahaha

gr Es

• renate

Hallo Esther,

Was de kerstboom zo groot dat het huis verbouwd moest worden??? :-)

Ook voor jou nog de beste wensen voor 2008!!

Groetjes Renate.

• Chalet de Cobaye

whahahahaha Nou ik heb wel altijd een mega boom staan ,dat was ook de reden waarom we gingen witten whahah de top van de boom van vorig jaar had een flinke streep op het plafont achter gelaten,dus het werd tijd voor een drastische aanpak whahaha Het is bij mij met kerst net klein Betlehem hihihi kerstdorp ,boom de vensterbank staat vol met hertjes, kerstbomen de stal noem het maar op.Vind het zo'n fijne tijd met kerst,maar vind het ook na 3 weken weer heerlijk dat het weg is whahahahahahaha

de douche is verbouwd,de huiskamer ..heerlijk kan daar zo van genieten he…zit het liefst de hele dag op me kont de kamer rond te kijken whahahaha

Maar dat gaat niet he ,de rest moet ook gedaan worden er zijn nog steeds geen kabouters ontdekt die het voor je doen……

gr Es

• Allegonda

Hoi Es.een goed en gezond 2008 ook van mijn voor jou

Nou ik begon me al zorgen te maken hihi,dat ik niks meer hoorde,

ik hoop niet dat je mijn caviakorf ook in beige of bruin heb geverft,

die staat nog bij jou.

hij is wel groen/wit he!! Es*D*D

Groetjes Gonny