lia schreef:
>
> hoi hoi
Is het dan niet zo dat we allemaal de zelfde hobby
> hebben???
Vind dit echt klinklare onzin, jullie zoeken er gelijk> weer iets er achter,
terwijl we uiteindelijk de zelfde hobby> hebben.
.Ik vind het onzin dat jullie gelijk weer beweren dat
> ik een topic wil open.
Een .als jullie goed lezen wat ik> schrijf komt het er uit eindelijk op neer om de vrede tussen> de fokkers te houden, maar jullie bekken het gelijk weer af.
> Ook jij wendy, en waarom niet ik begin te bekvechten?
Jullie beiden vallen mij juist aan, maar ja het deert mij niet.
> Als jullie niet weten wat het is om normaal tegen elkaar kunnen doen,
dan> is dat erg jammer.
Nogmaals het enige wat ik vraag is vrede> onder de fokkers .
als dat niet kan jammer.
Groetjes lia.~
>>>D#S Tja Lia ik heb zojuist je stukje een beetje herschreven het is haast niet te lezen zonder comma's spaties ed.
Ook zijn je zinnen vaak erg krom opgesteld.
Je wijst Wendy terrecht, en eerlijk gezegd komt dat voor mij als donderslag bij heldere hemel en ook zij snapt het niet lees ik.
Wat ik lees/proef in jou stukje is een erg boze Lia die de ruzies/discussies erg zat is nu~!~
Vrede vraag je???
Echter nogmaals het gaat hier idd soms erg bot en grof erop maar de bedoeling hier is met elkaar van gedachte te wisselen die ook nog eens erg verschillen vaak van elkaar.
En dan nog de leugens die hier kei hard neer worden gezet, die ben ook ik meer dan zat Lia.
Een pittige discussie vind ik juist prima, mensen leren daar vaak veel van.
Maar van liegen en mensen tot op het bot kwetsen leert geen hond wat van.
Dit prikbord is al jaren zo pittig, en niemand houdt je tergen hier weg te blijven.
Van mij mag je blijven hoor, maar dan moet je wel eerst begrijpen hoe het hier een beetje werkt.
Sommige mensen lezen hier eerst jaren voordat ze mee schrijven bv.
Er zijn hier ook gelukkig mense met een normaal IQ en EQ die wel normaal kunnen doen, anders was ook ik niet terug gekomen toen jou vriendin me met de grond gelijk maakte Lia.
gr. D#S (Ine)