waar slaat dit nou weer op

• lia

hoi hoi is het dan niet zo dat we allemaal de zelfde hobby hebben .vind dit echt klinklare onzin jullie zoeken gelijk weer iets er achter terwijl we uiteindelijk de zelfde hobby hebben .ik vind het onzin dat jullie gelijk weer beweren dat ik een topic wil openeen .als jullie goed lezen wat ik schrijf komtt het er uit eindelijk op neer om de vrede tussen de fokkers te houden maar jullie bekken het gelijk weer af ook jij wendy en waarom niet ik begin te bekvechten maar jullie beiden vallen mij juist aan maar ja het deert mij niet als jullie niet weten om normaal tegen elkaar kunnen doen dan is dat erg jammer nogmaals het enige wat ik vraag is vrede onder de fokkers .als dat niet kan jammer groetjess lia

• Paulala

Ik begrijp echt niet waarom je nu weer een nieuw topic opent.

Je kon dit toch ook gewoon in dat andere topic plaatsen?

Precies wat ik daar ook al schreef:

"En het zou mij niets verbazen als er nog meer topics worden geopend die uiteindelijk allemaal over het zelfde onderwerp gaan, en op het zelfde uitdraaien.

Lia had dit ook gewoon in één van de andere topics kunnen plaatsen.

Maar het lijkt wel of iedereen toch nog evende aandacht op zichzelf wil vestigen om te laten zien dat ze het goed bedoelen ofzo."

En ik heb gelijk, je opent alweer een nieuwe topic.

En je vestigt de aandacht op jezelf.

Ik zeg niet dat je dit bewust doet Lia, en ook niet dat je het slecht bedoelt, want ik snap de gedachte erachter echt wel, alleen het is onnodig en haalt helaas niets uit.

• Gerda_H

Ach, Paula. Lia bedoeld het goed. Zij heeft dat niet zo door,dat zij dan geennieuwe topic hoeft te openen. En zij begint wel steeds met een nieuwe titel.

Haar vorige topic was ook goed bedoeld. En ze heeft gelijk. het lijkt wel of is iedereen hier op de prik momenteel wat heet gebakerd.

Groetjes Gerda

• Judith

Dat heetgebakerde gaat hier toch nooit weg. Hoe goed je het ook bedoeld, men vind altijd wel een manier om je naar beneden te halen.

Volgens mij zijn we met zijn allen in het echt bij lange na niet zo bitcherig, dat kan haast niet hihi…

Misschien zitten er hier wel te veel van dezelfde types, daarvan is het bekend dat daar vaak ruzie van komt whaha.. Dus: wellicht is dit een vorm van eensgezindheid !

ghegheghe…

• wendy (Caafjes van WB)

Als jij denkt dat wij jou aanvallen… Prima!

Je had ook op de andere topics kunnen reageren, maar dat deed je niet.

Maar aangezien je mijn naam nu (WEER!!!) noemt, wil ik er toch op reageren.

Op msn reageer je niet op mij, en hier wel in het openbaar, dus dat zegt al genoeg.

• Paulala

Daarom zeg ik ook dat ze het niet bewust doet.

En dat ik de gedachte er achter wel begrijp.

• Witches at work

lia schreef:

>

> hoi hoi

Is het dan niet zo dat we allemaal de zelfde hobby

> hebben???

Vind dit echt klinklare onzin, jullie zoeken er gelijk> weer iets er achter,

terwijl we uiteindelijk de zelfde hobby> hebben.

.Ik vind het onzin dat jullie gelijk weer beweren dat

> ik een topic wil open.

Een .als jullie goed lezen wat ik> schrijf komt het er uit eindelijk op neer om de vrede tussen> de fokkers te houden, maar jullie bekken het gelijk weer af.

> Ook jij wendy, en waarom niet ik begin te bekvechten?

Jullie beiden vallen mij juist aan, maar ja het deert mij niet.

> Als jullie niet weten wat het is om normaal tegen elkaar kunnen doen,

dan> is dat erg jammer.

Nogmaals het enige wat ik vraag is vrede> onder de fokkers .

als dat niet kan jammer.

Groetjes lia.~

>>>D#S Tja Lia ik heb zojuist je stukje een beetje herschreven het is haast niet te lezen zonder comma's spaties ed.

Ook zijn je zinnen vaak erg krom opgesteld.

Je wijst Wendy terrecht, en eerlijk gezegd komt dat voor mij als donderslag bij heldere hemel en ook zij snapt het niet lees ik.

Wat ik lees/proef in jou stukje is een erg boze Lia die de ruzies/discussies erg zat is nu~!~

Vrede vraag je???

Echter nogmaals het gaat hier idd soms erg bot en grof erop maar de bedoeling hier is met elkaar van gedachte te wisselen die ook nog eens erg verschillen vaak van elkaar.

En dan nog de leugens die hier kei hard neer worden gezet, die ben ook ik meer dan zat Lia.

Een pittige discussie vind ik juist prima, mensen leren daar vaak veel van.

Maar van liegen en mensen tot op het bot kwetsen leert geen hond wat van.

Dit prikbord is al jaren zo pittig, en niemand houdt je tergen hier weg te blijven.

Van mij mag je blijven hoor, maar dan moet je wel eerst begrijpen hoe het hier een beetje werkt.

Sommige mensen lezen hier eerst jaren voordat ze mee schrijven bv.

Er zijn hier ook gelukkig mense met een normaal IQ en EQ die wel normaal kunnen doen, anders was ook ik niet terug gekomen toen jou vriendin me met de grond gelijk maakte Lia.

gr. D#S (Ine)

• Gerda_H

En daar gaan we weer. Jij hebt lia haar topic dus ook niet begrepen.

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Het speelkwartiertje is nu over Ine:)

• wendy (Caafjes van WB)

Dankzij wie werd ik laatst ook alweer helemaal in de zeik gezet???

Dankzij wie is al die ruzie begonnen?? (Vergeet daarbij ook niet het Topic over jou hok Gerda!)

Nee hoor, mevrouw reageerde totaal niet!

Terwijl de mensen die altijd voor haar klaar hebben gestaan (Ine zelfs helemaal vanaf Boxmeer naar de Wilp om foto's te maken!) nu meteen afgebekt worden, en neergezet worden als 1 of andere ruziezoeker/relschopper.

Daar kan ik mij boos om maken, ze verneukt iedereen (heb nog wel een paar voorbeelden) en loopt hier gezellig de goede lieve onschuld uit te hangen, terwijl ze zelf de oorzaak is van vele ruzie's!