vrede bewaren

• lia

hoi hoi lieve cavia liefhebbers.ik heb een vraagje aan alle fokkers.zoals op fabrieken en waar dan ook heb je dat er gezegt word dat zijn collegas van mij.nu mijn vraag aan jullie .ook wij zijn collegas onder elkaar en fokken of hebben als hobby cavias .kunnen wij allen dan ook niet als collegas met elkaar om gaan .het zou toch zeker moeten kunnen vooral omdat wij allen de zelfde hobby hebben .dat wij ook in vrede met elkaar om kunnen gaan zonder rellen er tussen in .ook ik ben niet perfekt .maar ik vind ieder mens heeft wel een foutje .kunnen wij dat is mijn grootste wens omgaan met elkaar in vrede .en denken ik kijk even op pb das gezellig .en dat we rel schoppers niet tolereren en gewoon negeren .en als vrienen en collegas met elkaar omgaan .dat zou een mooie wens zijn aan het begin van het jaar dit was dus mijn vraag groetjes lia

• wendy (Caafjes van WB)

Cavia's zijn een hobby, dit kun je niet vergelijken met een fabriek o.i.d.

Op je werk heb je collega's, bij cavia's mede liefhebbers/fokkers.

• Paulala

En al zou je het kunnen vergelijken met collega's. (wat dus niet zo is)

Denk je dat alle collega's zo vredelievend met elkaar omgaan?

Op het werk ontstaan heel vaak ruzies hoor.

• wendy (Caafjes van WB)

Op het werk kan het er zelfs nog heftiger aantoe gaan dan hier op het PB…

Stop nu maar met constant een nieuw topic te openen, dit heeft toch geen zin!

• Paulala

Ja ach, we blijven met z'n allen toch maar weer reacties plaatsen.

En het zou mij niets verbazen als er nog meer topics worden geopend die uiteindelijk allemaal over het zelfde onderwerp gaan, en op het zelfde uitdraaien.

Lia had dit ook gewoon in één van de andere topics kunnen plaatsen.

Maar het lijkt wel of iedereen toch nog evende aandacht op zichzelf wil vestigen om te laten zien dat ze het goed bedoelen ofzo.