huisregels

• Monique

Het idee van een forum, zoals dit prikbord is toch dat je vragen kan stellen en met andere cavialiefhebbers kan praten over je gezamenlijke hobby??Een vraag kan je hier beter niet stellen, want je krijgt misschien een paar normale antwoorden en dan breekt de onderlinge hel los. Ruzie's en verwijten onderling waar je als vragensteller helemaal niet om hebt gevraagd!!!!!!!!!! Volgens mij staat er bij priklinks: huisregels. Er zijn veel mensen op dit prikbord die dit er nog maar eens op na moeten slaan. Ik heb net de blz. reacties op de vraag, zwangere caaf bijv. zitten lezen, ik denk niet dat Jacobine er veel wijzer van is geworden. Vecht die onderlinge haat en nijd lekker via bijv. je eigen mail of msn uit, en laat het prikbord weer worden waarvoor het bedoeld is!!!!!!!!!!!!!!!!

• nnatasja

eh… wil niet vervelend doen .. maar volgens mij is o.a. een doel van het prikbord om te kunnen discuseren hoor ;)

als er altijd alleen maar inhoudelijk een antwoord op een vraag gegeven mag worden en nooit inhoudelijk op antwoorden mag gereageerd worden dan word het hier meer een “ meest gestelde vragen” afdeling ipv een prikbord …

• Monique

Ik noem dit geen discussies

• Gerda_H

Discusiëren is een belangrijk onderdeel van dit prikbord,waaruit men veel kan leren,echter momenteel wordt hier veel gereld,en dat heeft niks met discusiëren te maken.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Nou Gerda, moeten wij ons hier dan openlijk voor leugenaar uit laten maken?

Per mail oplossen? Nee echt niet, we zien wel hoe die ene draait en manipuleert om leuk en interessant gevonden te worden…………………

Hoe kun je het per mail dan in de hand houden?

• Gerda_H

Nee, wij hoeven ons hier niet voor leugenaar uit te laten maken,maar rellen is ook niet leuk voor de medeprikkers. Ik heb er zelf oo keen hekel aan wanneer ik deelgenoot wordt gemaakt van een openlijke ruzie. Dat doet dit prikbord niet goed.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Zullen we over deze kwestie nu stoppen Gerda, niks meer antwoorden, we onderhouden ons wel per mail, oké?

• basjeeeee

Verstandig, laat je niet opjutten meer door iemand die denk ik probeert te helpen maar alles erger maakt…

• Lotje

Ja, het gaat hier erg ver altijd.

Ik post hier zo min mogelijk want meestal als mijn naam hier verschijnt, vallen er een aantal mensen al standaard overheen, meestal nog onder een valse nick ook omdat dit zo grappig is.

Ik zeg eerlijk dat ik om veel discussies heel erg moet lachen, omdat het gewoon te dom is voor woorden.

Heb je een slechte bui? Ga naar het prikbord, rel er op los, en scheld je medemens uit, daar knap je lekker van op.

En dat is best triest eigenlijk.

Er is, zoals Natasja al zegt, niets mis met discussies. Maar dit zijn vaak geen discussies. Want in discussies behou je toch het respect voor elkaar en dat is hier ver te zoeken.