GENOEG=ECHT GENOEG~!~

• Witches at work

Hoi hoi

Zojuist heb ik besloten me terug te trekken van dit forum~!~

Jipke+Esther Deventer jullie hebben beiden gewonnen, jullie hebben helemaal gelijk meiden de eer is aan jullie~!~!

.

Geen lang verhaal hier, geen verdere uitleg, daar de meeste het wel zullen begrijpen verwacht ik, en zo niet dan toch.

Ik ben dan wel een heks maar het wordt me iets te persoonlijk nu.

Voor evt uitleg ben ik gewoon te bellen en te mailen, echter niet meer via dit medium.

Over RESPECT gesproken??? Neem ff een hele goeie zaklamp zou ik zeggen misschien vind je er dan nog iets van terug.

GENOEG=ECHT GENOEG namelijk!!!

De 26 januari ben ik waarschijnlijk op de BTT te Utrecht.

gr. D#S

Ine/Inka van cavia farm Witches at work Boxmeer.

• basjeeeee

Jammer Ine, genoot vaak enorm van je berichtjes en was het geregeld met je eens en juist oneens en dat was vaak erg leuk te bespreken zowel op het pb als op msn…

Succes met de fok en ik spreek je nog.

Gr ‘Basjeeeee’

• MoniqueW

Hoi Ine,

Ik spreek je weer…. Jammer dat het zo moet lopen!!!

Je weet het hè, je mag me altijd bellen.

Groetjes Monique

• Gerda_H

Hoi Ine. Neem gewoon even een adem pauze en kom dan gewoon terug. Ondanks onze meningsverschil, ik heb hier op de prik heel veel van jou kunnen leren. Ook ik dacht eerst van,nee, hier voel ik mij niet meer thuis,maar ik wil nog steeds meer leren. Hieraan kan jij ook veel toevoegen.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Zegt genoeg, ze is ontmaskerd en reageert dus zo………….

• Peter

Hoi Ine,

Ik wil je besluit RESPECTEREN. Maar ik zal ook je altijd verstandige en op ervaring gebaseerde reacties missen. Wat mij betreft kom je op je besluit terug.

Geen gezichtsverlies als het aan mij ligt. Gewoon even een dipje.

Houd je taai,

Groetjes,

Peter

• Susan

Pffff

en dit is al het zoveelste topic:(

Misschien is er ook wel een www. startpagina.nl/rellen.

Het interesseert me werkelijk geen fluit wie er nou wel of niet gelijk heeft. Wat me wel degelijk interesseert is dat er gedacht wordt dat er op zo'n manier als de laatste dagen met mensen omgegaan kan worden.

En indirecit ook met de cavia's.

• annikaB

Ben het eens met Peter! Als regelmatig meelezer leer ik hier veel, zeker ook van jou!

Hopelijk kom je wel terug en laat je je niet kisten door deze mensen! Zeker niet door “Jip en Janneke-taal”, kom op hoor!

Ik vind het wel logisch dat je er wat van KRIJGT! En er echt even genoeg van hebt want het is allemaal niet niks om te moeten aanhoren!

Wat een raar wereldje is dit zeg, fokker zijn lijkt me zoiets als tropenjaren maken, het vreet zenuwen…waar komt in godsnaam die haat toch vandaan??

• Caviafarm LiLo

Hoi Ine,

Kan me jouw reactie voorstellen, maar laat je niet wegjagen door een dumbo!

Klik eens op “info” achter de naam van Jipke. Dat zegt toch genoeg.

Groetjes Evelien

• esther

Omdat Ine nog niet gereageerd heeft doe ik het.Stop aub met deze topic.Ine bedoeld hier echt wat anders,en dat is gewoon prive.

Ine weet hier van,maar omdat ze er nog niet aantoegekomen is doe ik het alvast.

De soap hier op pb ,kan iedereen tegen (vooral over cavia's)ook Ine.

Laat varen.Want dit gaat te ver.

gr esther