2 delige vraag:

• MoniqueW

Hoi Sas,

Nou, om dat allemaal van alle dieren te weten hoeft voor mij ook niet hoor…Ik heb geen hoofd als die van een olifant :) Ik vond het heel erg leuk om te zien wat er allemaal aan prachtige dieren te zien zijn. Waar mijn hart ligt, daar wil ik zoveel mogelijk van weten. Om naar andere dieren te kijken en over te lezen ervaar ik van mezelf dat ik ook dieren leuk vind waar ik anders nooit naar omgekeken zou hebben. Mijn vader vertelde dat hij als jonge jongen duiven fokte en er wedstrijden mee deed en won. Ik luisterde wel, maar het zei me niet zoveel tot ik er ging kijken en ze zag zitten en er “puzelstukjes” op zijn plaats gingen vallen.

Verder maakt het in mijn ogen niet uit of je als cavia-fokker ook van andere dieren “wat weet” of daar wel of geen interesse in hebt.

• Jipke frl

Dat kleindieren magazine vind ik als verplichting ook onzin, aangezien er bijna niks over knagers in staat………..

• jacquelinesbeestenspul

he gelukkig ik ben niet de enige :D:D:D:D

ik vind het ook niet boeiend hoe de roekoekoeduif zijn veren heeft staan hahaaahaa

ik lees somige dingen wel omdat ik er voor betaal maar nee mij boeit het echt niet of de blablabla gans teveel veren heeft op die foto en hoe het moet zijn op de andere foto lekker belangrijk zeg ik dan hahahaha en ja ik betaal netjes mar nee boeiend vind ik al die veren niet

groetjes jacqueline