nieuwjaarsbaby's geboren (foto)

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

gisterenmiddag is bubbeltje (skinnydraagster) bevallen van een gezonde 4ling.vader van dit nest is superman (skinnydrager) beide ouders zijn zwart bont.

hier zijn de ukken :

driekleurskinnybeertje van 96gr.hij heeft nog teveel haar maar uit ervaring van andere fokkers word hij naakt :)

zwart bont skinnyzeugje van 97gr.zij is ook overbehaard maar zoalsje al kan zien bij beide dieren is de vacht anders en zie je de vacht door het haar heen schijnen en hun buikje is helemaal kaal.

zwart bont skinnydragerzeugje van 106gr.voor de leken zij heeft duidelijke dragerkrullen als je hieronder kijkt zie je een normaalhaarbeertje

gladhaarbeertje met kruin driekleur.hij weegt 102 gr.

allemaal samen :

dragerzeugje skinnyzeugje gladhaarbeertje skinnybeertje

ik heb een bij de beurs in utrecht verschillende hangmatjes gekocht en ik wilde deze foto met jullie delen

hieronder zie je BAMBAM (gesteriliseerde zeug ) zij was ziek en moest naar binnen verhuizen ze woont even samen met rudolfje onze skinnybeer en ik dacht bambam kan niet door het gaatje maar let op hahahahaha

nou dan heb je als skinnybeer toch het nakijken hahahahaahahaha

groetjes jacqueline

• Jipke frl

Waarom is Bambam gesteriliseerd, heb je dat meteen bij keizersnede laten doen?

Goewd dat ze die operatie toen overleefd heeft.

• Paulala

Hey Jacq,

Leuke babies.

Alleen ben ik persoonlijk absoluut geen voorstander van het fokken van Skinny's.

Maar ze zien er wel leuk uit.

Heeft die beer op de onderste foto nou een schurftplekje bij zijn neus?

• jacquelinesbeestenspul

hoi jipke

bambam is nu ong 3 maanden gesteriliseerd en met heel veel opletten heb ik haar kunnen redden

ze had tijdens haar zwangerschap bloedverlies maar at verder goed dus hield ik haar nauwlettend in de gaten en overlegde constant met mijn vriendin (DA)

ik voelde s'avonds de jongen schoppen en toen ik de volgende ochtend vroeg bij haar keek zag ik gelijk dat er iets niet goed was dus gelijk gebeld en met speod naar mijn vriendin gereden en daar is ze gelijk onder het mes gegaan

de baarmoeder was helemaal aan het rotten door 1 dood jong haar andere jong was net daarvoor overleden en toen is besloten om alles eruit te halen om haar zo proberen te redden omdat ze veel vuiligheid in de buik had.ze heeft alles overleefd heeft nog wel een abces gehad omdat ze de hechtingen eruit trok na 1 dag en later nog eens na 7 dagen maar gelukkig leeft ze nog en is mijn trots (was ze na de geboorte al maar nu nog meer) bambam weegt 1500gr en is erg lief in de groep

ze heeft al pleegkindjes gehad en moederd vak met andere moeders mee..

vorige week zat ze niet lekker in haar vel en poepde slijm met bloed (ws een verstopping geweest) en zit nu 2 keer daags op bactrimel nog 1 dag nu en is weer helemaal beter maar ik wilde haar tijdelijk naar binnen verhuizen omdat ik haar dan beter in de gaten kan houden vandaar dat ze bij rudolfje woont.op dit moment eet ze lekker een hele rode paprika hahahahahahahaahah en kijkt me altijd zo lief aan ze is en blijft mijn lievelingscaaf en ik hoop dat ze hier 10 jaar of ouder mag worden

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi paula

ja de beer heeft een plekje gehad deze foto is van vorige week en nu heeft hij nog een heel klein plekje die je bijna niet meer ziet ;) ik heb hem zo gekocht maar je weet het met schurft je houd het toch niet tegen iedere fokker of liefhebber heeft weleens schurft en ik doe daar niet moeilijk over als ik ene dier zo koop hij kan er ook niks aan doen ;) gelukkig is het maar 1 plekje en nu bijna niks meer ik heb net nog gekeken en behandeld voor de laatste keer

groetjes jacqueline

ps ik weet dat er genoeg mensen zijn die de skinny niet mooi vinden en ook vinden dat er niet mee gefokt word en er is al een hele discussie over geweest in het verleden :):) ik vind ze geweldig :D:D

• Jipke frl

Nou leuk toch, ieder zij eigen.

Ik fok met franse hangoren ( al ligt alles hier op zijn gat na overlijden ram 19 dec door vuurwerkbom), wordt vaak tegen me gezegd, zelfs door ouwelui, waarom die groten? Doe NHD ( dwerg hangoor) kun je je hokken aantal van nu zo verdubbelen door een schut in midden………..

Maar die kleintjes? Bah geef mij maar de groten, dan maar nog meer hokken in de tuin.

• MoniqueW

Hoi Jaque,

Gefeliciteerd!!! Mooi nestje! Ik vroeg me al af hoe je het één en ander al kon zien, maar dit gaf je al aan bij de andere foto.

Hoi Jipke,

De NHD valt niet echt onder de dwergen hoor. Ze wegen daar te veel voor. Je spreekt pas over een dwerg onder de 1000 kg. Maar je hebt wel gelijk dat ze niet zo groot zijn. Ze zijn wel heel erg lief hoor! Zelf moet ik niet veel van die kleine pitbulls hebben…hoe kleiner ze zijn des te moeilijker vaak met het karakter. Ik ben nog op zoek naar een groot konijn, maar niet speciaal om mee te fokken. Ik moest nooit iets hebben van grote konijnen…altans dat dacht ik. Ik was er altijd een beetje huiverig voor. Ik zag laatst op een show zoveel soorten dat ik dacht van wowww wat zijn ze super zeg. Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de Vlaamse reus. Ik zal er hier wel één van willen, maar ze moet dan wel bij een goeie hobby-fokker vandaan komen.

• basjeeeee

Het zijn geen kleurdwergen qua formaat nee, maar het zijn niet voor niks nhD's (Nederlandse Hangoor DWERG ;) ) kleinere hangoortjes dan NHD's zijn er bij mijn weten dan ook niet…

• Gerda_H

Nou Monique, een dier van boven de 1000kg noem ik een reus hoor. Een paar nulletjes te veel ingetypt? *D

Groetjes Gerda

• Natanya

Wauw Jacq,

Wat een prachtig nestje….hier mag je met recht trots op zijn….

Geniet ervan..:)

Groetjes Natanya