Jipke frl schreef:
>
> Bij de FH-shop kun je ze kopen ( ook bij mariska van manen de
> erkende showfokster) voor 10 € ofzo, nou dikke naad
>>>D#S Gewoon heel slim van Mariska toch???
Kijk veel mensen zijn te laks/te weinig geld/tijd ed om naar die shows te gaan.
En willen wel ff zo;n handige fles scoren voor hun dieren.
Via mij betaal je 4 euro per fles ik rond het in mn voordeel af ha ha~!~
En met goede beugels erbij, daar zit ook nog verschil in alleen houden de de minder beugels bij de stand zelf terwijl die eigenlijk bij de 3,75 in zitten toch?
Die van een halve liter zijn ook bijna even duur als een een liter, scheelt nog geen 0,50 cent of zo.
Wat ik wel vind het kost je nogal wat naardie show's te gaan.
A. De meeste auto's lopen niet op water en tis al gauw 100 km rijden (in mijn geval wel)
B. De entree kost ook 7 euro of 7,50 pas in Utrecht wel althans. Dus al zou ik zo'n fles dan voor 10 euro verpatsen maak ik nog geen vette winst.
Verder kun je net als Gerda ze ook online bestellen via Danny's stuntpaleis dus idd Jipke je hoeft er geen 10 euri voor uit te poepen als je dat niet wil.
Evelien van stal LILO heeft gewoon gbruikete Cola flessen in dr ren hangen met beugles van de boerenbond van een euro of 3 a 4.
Deze flessen gaan retour winkel na een tijdje. Verder zie ik ook nog best wat fokkers met gewoon honden drinkbakken, niet mijn ding maar ook dat werkt als het niks kosten mag nog steeds.
op show
> in Sneek koste 1 zo'n fles van 1 liter 3,75 € dat smaakt mij
> 3 x beter…………….
>>>D#S Bij ommige smaakt het juist beter alshet wel redelijk wat heeft gekost~!!~~
gr. D#S