volgende week Noordshow

• Jipke frl

Wie gaat er heen of stuurt er in?

Wij hebben al een afspraak staan ( ik haal Gerda en Lia aan) en gan vrijdagmiddag heen.

Ik hoop dat er een stand staat met van die drinkflessen ( vierkante) en dat er een nieuwe FH ram voor me zit ( die verkocht wordt anders heb ik er nog niks aan) omdat mijn eigen trouwe Nozem vorige week overleden is aan een gasbuik.

• Gerda_H

Hoi Jipke. Het lijkt me echt gezellig met elkaar. Ik heb van die vierkante flesjes bij Danny's stuntpaleis gekocht. Bevalt mij heel goed. Wil er straks nog meer bij bestellen. Maar wie weet koop ik ze ook wel bij de stand. Ik ga vooral ook voor de poster. heb hem al betaald,moet hem alleen afhalen.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Bij de FH-shop kun je ze kopen ( ook bij mariska van manen de erkende showfokster) voor 10 € ofzo, nou dikke naad op show in Sneek koste 1 zo'n fles van 1 liter 3,75 € dat smaakt mij 3 x beter…………….:)

• Gerda_H

Haha. Mij ook. Ik betaalde ook zoiets,. Hij heeft ze in literse en halfliterse flessen.

Groetjes Gerda

• wendy (Caafjes van WB)

Wat voor poster bedoel je Gerda?

Zo'n grote met alle rassen erop?

Kan hem namelijk niet op de site vinden..

Gr Wendy

• Witches at work

Jipke frl schreef:

>

> Bij de FH-shop kun je ze kopen ( ook bij mariska van manen de

> erkende showfokster) voor 10 € ofzo, nou dikke naad

>>>D#S Gewoon heel slim van Mariska toch???

Kijk veel mensen zijn te laks/te weinig geld/tijd ed om naar die shows te gaan.

En willen wel ff zo;n handige fles scoren voor hun dieren.

Via mij betaal je 4 euro per fles ik rond het in mn voordeel af ha ha~!~

En met goede beugels erbij, daar zit ook nog verschil in alleen houden de de minder beugels bij de stand zelf terwijl die eigenlijk bij de 3,75 in zitten toch?

Die van een halve liter zijn ook bijna even duur als een een liter, scheelt nog geen 0,50 cent of zo.

Wat ik wel vind het kost je nogal wat naardie show's te gaan.

A. De meeste auto's lopen niet op water en tis al gauw 100 km rijden (in mijn geval wel)

B. De entree kost ook 7 euro of 7,50 pas in Utrecht wel althans. Dus al zou ik zo'n fles dan voor 10 euro verpatsen maak ik nog geen vette winst.

Verder kun je net als Gerda ze ook online bestellen via Danny's stuntpaleis dus idd Jipke je hoeft er geen 10 euri voor uit te poepen als je dat niet wil.

Evelien van stal LILO heeft gewoon gbruikete Cola flessen in dr ren hangen met beugles van de boerenbond van een euro of 3 a 4.

Deze flessen gaan retour winkel na een tijdje. Verder zie ik ook nog best wat fokkers met gewoon honden drinkbakken, niet mijn ding maar ook dat werkt als het niks kosten mag nog steeds.

op show

> in Sneek koste 1 zo'n fles van 1 liter 3,75 € dat smaakt mij

> 3 x beter…………….:)

>>>D#S Bij ommige smaakt het juist beter alshet wel redelijk wat heeft gekost~!!~~

gr. D#S

• basjeeeee

Ik gebruik bij de konijnen alleen nog maar hondenbakken, is prettiger drinken voor de dieren, moet je zelf eens voorstellen dat je aan zo'n fles moet lurken… ;)

Bij de cavia's heb ik dat echter nooit gedaan, mede daar cavia's onzindelijk zijn er het dan modderbakken ipv waterbakken worden, wat natuurlijk niet de bedoeling is..

Gr Bas

• Witches at work

basjeeeee schreef:

>

> Ik gebruik bij de konijnen alleen nog maar hondenbakken, is

> prettiger drinken voor de dieren, moet je zelf eens

> voorstellen dat je aan zo'n fles moet lurken… ;)

>>>D#S Tja ik vind zo'n fles erg hygienisch, en de dieren kunnen het prima, geen zaagsel, vlasvezel, modder, voer vuiligheid in hun drinkwater.

Dan maar evt het ongemak erbij wat volgens mij geen probleem is ze hebben per slot de hele dag de tijd on evt TE LURKEN aan zo'n fles toch???

>

> Bij de cavia's heb ik dat echter nooit gedaan, mede daar

> cavia's onzindelijk zijn er het dan modderbakken ipv

> waterbakken worden, wat natuurlijk niet de bedoeling is..

>>>D#S Mijn konijnen kregen ook alleen maar uit flesjes bakken kwam niet eens bij me op eerlijk gezegd en keilen ze om.

gr. D#S

>

> Gr Bas

• Jipke frl

Nou Basjeee, dan ken jij je naamgenoot van hier niet……………… Die maakt van een bak drinken ook een speeltje.

• Gerda_H

Zo gebruik ik soepkommen uit mijn kast bij een tekort aan drinkflesjes,en ze worden ook gebruikt als voerbak. Met de kerst had ik hier veel eters,en werd mij al gevraagd, hé mam,jij had toch een hele stapel soepkommen? Ja,haha,die staan in de caviahokken.

Groetjes Gerda