hoe zijn jullie kerstdagen verlopen ? (ot)

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

na het tiran berichtje (die ik net aan het elzen was en nu verwijderd is :))

gaa nwe weer vrolijk doen :D:D:D

hoe zijn jullie kerstdagen verlopen ?

ik heb 1ste kerstdag bij schoonmoeders gegeten (al 16 jaar hetzelfde) hihihihi

en gisteren zijn we thuis gebleven en hebben lekker gegourmet met het gezin en met mijn pleegouders heel rustig en relax :D:D

vandaag is het hier weer een drukte van belang want tja schoonmoeder heeft ervoor gekozen om haar zoon 38 jaar geleden op de wereld te zetten hahaahaha

vandaag dus ik heb altijd met de kerst 3 drukke dagen

we eten vandaag lekker groentesoep en kippesoep met veel broodjes heel veel broodjes hahahaha er blijven maar 15 mensen eten vandaag hahahaahahaha

oergezellig allemaal

met oud en nieuw zijn we bij mijn nichtje in tiel wat ook altijd gezellig is daar lopen 6 kids rond en dan mijn 2 kids erbij en een kleintje van mijn zus van 8 maanden en heeel veel vuurwerk voor de grotere kids :D:D

lekker gezellig allemaal

ik laat vanaf vandaag ‘de radio harder i nde schuur voor de cavia’s en zet die radio iedere dag een beetje harder voor de knallen en met oud en nieuw swingen ze de pan uit hahahahahahahahahahaah licht aan en hard muziek zo komen de dieren oudjaarsavond wel door

groetjes en alvast een fijne jaarwisseling jacqueline

• MoniqueW

Hoi Jaqueline,

Haha, zie ze al swingen in je stal….Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad!

Ik heb het iets rustiger aan gedaan. De eerste Kerstdag lekker met zijn viertjes en heerlijk ruim ontbeten en 's avonds met erge lekkere hapjes. De tweede Kerstdag viel bijna in het water. Mijn vader en schoonmoeder kwamen eten en toen ik aan de Kalkoen wilde beginnen bleek die bedorven te zijn. Ik werd toen even een beetje boos en gestresst, want wat moest ik dan…. Mijn man ging naar de Chinees en daar was de oplossing….ik weer rust haha. Met zijn alleen lekker de kadootjes open gemaakt en toch nog heerlijk gegeten. Vandaag heb ik net de dieren verschoond en er even heerlijk de tijd voor genomen. Daar kwam ik weinig aan toe de afgelopen week. Straks ga ik met de kids een spelletje doen die ze gister gekregen hebben…..

Groetjes Monique

• Shirleyk

1e Kerstdag hebben we bij mijn schoonouders gevierd, ‘s ochtends ontbijten met zijn allen, daarna cadeautjes gekregen van de kerstmannen en -vrouwen en ’s avonds gegourmed.

2e Kerstdag hebben we eerst heerlijk uitgeslapen(pas om 13:00 uur uit bed) want dat was erg lang geleden en verder heerlijk op de bank gehangen. s'Avonds hebben we lekker tapas gegeten met een glaasje wijn erbij……mmmmm fijn zulke avonden.

En nu ben ik aan het werk, maar er is echt helemaal niks te doen :-(

• Gerda_H

Hoi,Jacqueline. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jou man.

De eerste kerstdag hebben we hier gevierd,met de kids en hun vrienden,en mijn moeder van 89 jaar. We waren hier met 11 man. Lekker kerstdiner gemaakt,en natuurlijk weer veel te veel,en veel te veel hapjes.

Ook hadden we lootjes getrokken,en mijn 9 jarige kleinzoon mocht de kadootjes onder de boom weg vissen en rond delen. Echt kei gezellig. Tweede kerstdag was alleen mijn jongste dochter thuis,en konden we lekker tot rust komen. Lekker genieten van de dingen die overgebleven waren. Met oud en nieuw zijn we hier samen met de middelste dochter,Magda en haar vriend.

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Jacq

Allereerst gefeliciteerd met je vriend Ronald, 38 jaar ach ja komt net kijken he?

Het zal wel een emotionele ervaring zijn voor he ha ha~!`

De kerst is bij ons niet zo heel gewoon verlopen.

1e kerstdag hebben we lekker met zijn allen hier thuis gegeten, eenvoudig maar toch erg lekker, geen overdaad.

Verder heb ik een vriendin van mn jongste dochter hier opgevangen voor 2 dgn 24 en 25 dec. die thuis wat problemen had. Ging ook nog opeens oma dood van haar die in de 80 was en langer ziek was, erg sneu voor dr.

Is na een goed gesprek met mij toen toch huiswaarts gegaan op eigen initiatief.

2e kerstdag zijn we naar Venray geweest alwaar mn zus en zwager een speurtocht hadden uitgezet met vragen kwis achter de PC.

En s'avonds heel lekker gegeten bij mijn jongste zus thuis, die aldaar de catering had laten komen.

Echt een hele warme gezellige sfeer.

O ja hier ook een en al verjaardagen!!!

Bijna de hele maand door zeg maar van mn familie, en mijn kids op 21 en 24 dec.

het begint al in november en eindigd in januari dan zijn er nog 2 begin jan. jarig.

gr. D#S