NCF hun administrator is een tiran.

• rexmania

Ik heb dit bericht en alle antwoorden hierop verwijderd, omdat ik vind dat problemen op andere fora daar opgelost moeten worden. Hier mag je je mening geven, ook over mij en dit prikbord (graag hier en niet op andere fora). Als dat op andere fora niet kan, kom dan gezellig hier.

Hier mogen zowel voor als tegenstanders van Satijn en andere haarstructuren hun zegje doen.

Laten we het maar weer over cavia’s hebben. Wel zo gezellig.

Diekie

• Witches at work

Hoi Diekie

Wel eng vind ik~!~

Vreemd dus ook via dit kanaal wordt men de mond gesnoerd???

GEZELLIG???

Alsof het hier alleen gezellig is en moet zijn steeds???

Dat het op het andere forum opgelost moest worden snapt elke JOJO, echter daar

werd het met wortel en al uitgeroeid toch?

Ik vind het een zeer rare gang van zaken, en dat terwijl ik niet eens voor of tegen Rexmania was maar het gewoon goed vond het ook hier te melden.

Ik kwam al niet op dat forum, maar heb na deze berichtgeving dr helemaal geen zin in.

gr. D#S

• Gerda_H

Hoi Ine, Ik kwam er wel,en vond het er wel gezellig,maar idd momenteel is het niet zo gezellig meer. Ik ben het met je eens dat het op dat andere forum moest worden “ uitgevochten.”

Toen ik deze topic eerst las,dacht ik ook van heey, kon dit niet beter op het forum blijven? Maar later dacht ik ook,nee, het is helemaal niet vreemd dat een vriendin van de betreffende moderator dit hier onder de aandacht wil brengen.

Weet je wat ik wel vreemd vind? Laatst vroeg ik om een slot op een topic te doen,of evt. helemaal te verwijderen,dat werd niet gedaan,en dit is zomaar verdwenen, zonder dat er al echt gereld werd.

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Hoi hoi,

Ik vind dat wij er hier niks mee te maken hebben en zij het daar lekker uit moeten vechten. Heb ook geen idee waar dit allemaal over gaat en dat vind ik prima zo. We hebben net Kerst achter de rug en laten we de Kerstgedachte nog maar even vast houden.

Groetjes Monique

• Witches at work

Hoi Monique

Ha ha ha kerstgedachte???

Tja helaas is voor mij de kerst niks meer of minder dan ff lekker samen scholen met je familie en met oud op nieuw met je meest feestbeesterige vrienden~!~

Dat van ff vrede op aarde heb ik niet speciaal met de kerst, voor mij mag het altijd vrede zijn overal.

Echter het leven is vechten vooral ipv elkaar in de watten leggen.

Wat niet weg neemt ik intens kan genieten van mensen die het wel echt goed voor hebben met een ander en goed willen doen ect.

Maar de topic is nu verdwenen, en net zoals Gerda zegt normaal is het niet gauw TE DOL hier dus ik was nogal verbaast ivm de haast van Dieks ineens.

Echter je wil nog ff vrede op het prikbord???

Oke dan sluit ik je bij je aan.

gr. D#S

• MoniqueW

Hoi Ine,

Doe wat je niet laten kan….Ik ben door de drukte even op en als ik het niet wil lezen >>> er zit een knop op mijn pc. Ik vind het alleen erg jammer dat de Kerst amper voorbij is en de mensen al zitten te springen om een ander kopje onder te duwen. Ik houd me dan liever met mijn babytjes bezig….als ik hun van blijdschap met die billetjes omhoog zie springen geniet ik volop.

Groetjes Mo

• Witches at work

MoniqueW schreef:

>

> Hoi Ine,

>

> Doe wat je niet laten kan….

>>>D#S Ach ik heb het ook erg druk nu, wie niet?

En ik kan het best laten hoor Monique, en bovendien is het al weer weg he, dank zij onze Dieks.

Ik ben door de drukte even op en

> als ik het niet wil lezen >>> er zit een knop op mijn pc. Ik

> vind het alleen erg jammer dat de Kerst amper voorbij is en

> de mensen al zitten te springen om een ander kopje onder te

> duwen.

>>>D#S Tja ik denk dat ik een andere kijk had op het verhaal van Rexmania dan jij had. iemand in bescherming nemen/verdedigen is toch iets geheel anders als kopje onder drukken.

En een staakt het vuren met de kerst heb ik altijd al onzin gevonden.

Het is maar net hoe je tegen onze lieve heer aan kijkt met bv zijn liefde voor de homo's, doodzieken die lijden moeten tot het bittere einde ect.

dus nee, ik ben niet zo rooms. Laten we daar maar niet op verder borduren.

Ik houd me dan liever met mijn babytjes bezig….als

> ik hun van blijdschap met die billetjes omhoog zie springen

> geniet ik volop.

>>>D#S Ik geniet nu het meest van mijn familie, en de rust die deze drukke maand uitstraalt. /en ik houd met gewoon met van alles bezig hahaha~!~

ook gr. de heks

>

> Groetjes Mo