Utrechtse dierendagen (foto's)

• Witches at work

Hoi Gerda

Nee hoor typen is niet mn sterkste kant gewoon, ik schrijf beter handmatig en praten kan ik nog beter ha ha~!~

En tuurlijk als ik grieperig ben wordt het alleen maar beroerder ha ha~!~

Ach ja het is zoals het is.

gr. D#S

Die nog typt alsof ze achter de ouderwetse typemachine zit, en daarom wordt uitgelachen door dr kids en vrienden ervan, maar heb lekker wel mijn typediploma.

• Paulala

Ik heb heel die website nog niet eens gezien.

Wat is de link?

Ik heb het grootste gedeelte van mijn foto's direct de zelfde avond online gezet.

Vond ik wel zo leuk.

• M.

Inderdaad loop ik ook al een paar dagen te visen naar de digitale catalogus. Beloof het dan niet. Koud is het altijd geweest in de veemarkthallen. Ik weet niet hoe het nu is na de renovatie, die pas geweest moet zijn. Want tot voor kort (januari BTT) was het altijd koud, behalve dan precies onder de gasbranders. Waar je je dieren ook liever onder ziet. Vooral aan de buitenmuurkanten is het niet te harden geweest van de kou. Er is nog eens een jaar geweest dat ze juist de cavia's op de BTT juist aan die kant op een lange rij hadden gezet. Daar kunnen ze conditioneel een behoorlijke optater van krijgen. Niet iedereen heeft immers zijn cavia's in buitenstallen. Gelukkig heeft men dat ter harte genomen en de cavia's daarna anders (en beter) opgesteld.

Het blijft voor ons (konijnen- en) caviafokkers toch the place to be (m.n. de Kleindierexpo). Maar inderdaad vind ik de Noordshow qua opzet veel ruimer, en behagelijker.

M.