Utrechtse dierendagen (foto's)

• Paulala

http://amstaf.hyves.nl/album/20798273/Utrechtse_Dierendagen_23_dec_07/c0IW/

Het was gezellig!

• jacquelinesbeestenspul

hoi paula

ik vond het leuk jou weer eens gezien te hebben na al die jaren :D:D

ik vond je wel in het gezicht veranderd en moest even goed kijken wie je was.

wij hebben een leuke dag gehad (ik marielle en wendy) en we waren om 20 uur thuis was wel erg vermoeiend met een heze stem en veel pijn aanme longen door al dat stof hihihihihihihihihihi moest afentoe naar buiten voor frisse lucht en een shaggie hahaahahahahah :D:D:D:D:D

het is altijd leuk om gezellige mensen te ontmoeten die je al een tijdje niet hebt gesproken was leuk bijkletsen (nou ja voor mij niet met de verrotte stem)

was op een gegeven moment de DA kwijt en zij hadden mij tas met mobiele telefoon hahahaha dus kon ze ook niet bellen maar na een tijdje zoeken en tussendoor kletsen hebben ze mij en ine gevonden hahahahaha bij ben met zijn konijnen en cavia's.je komt er pas achter hoe groot de hal is als je iemand zoekt pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hahahahahahaha

ben op de terug weg nog langs dagmar geweest en heb baldwins gevoeld en geknuft maar nee ik vind tde skinny's toch leuker

ik zie je misschien weer ene keer op een andere show :D:D

groetjes en fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar paula en van mara een dikke knuf voor jou

• Paulala

Ja, je was idd je tas kwijt, nou ja kwijt, iemand anders had hem bij zich.

Zo erg ben ik toch niet veranderd!!

Ik word alleen ook ouder hè, dat kindergezichtje begin ik eindelijk kwijt te raken.

Veel mensen denken dat ik afgevallen ben, maar dat is niet zo.

Het zou erg leuk zijn als ik je weer eens ergens op een show of evenement tegen zou komen.

En ik vond het ook erg leuk om Ine weer eens te zien.

Die zou ik zelf echt niet meer herkend hebben, en zij mij ook niet! hihi

• Witches at work

Hoi Paula

Nee afgevallen vond ik je zekers niet hoor eruit zien, eerder juist ietsje voller in je snoet je haar was volgens mij gebleekter als eerst klopt dat?

En ik zag er gewoon niet uit ha ha, was ergens wel blij dat Monique me niet heeft gevonden.

Mijn gezicht is een open boek, ik straal als ik me goed voel en zie er niet uit als ik me niet goed voel helaas~!~!!

Mijn oudste dochter die in beel opszichten op me lijkt kan dr gezicht veel beter maskeren mij lukt dast vroeger al nooit dus nu al zeker niet meer ha ha~!~~

gr. D#S

• MoniqueW

Ohhh Ine, net of ik je ga beoordelen op je uiterlijk…gekkie, wat maakt mij dat nu uit. Ik beoordeel iemand op hoe ie is en niet op wat ie is.

Volgende keer let ik wel scherp op natuurlijk…..knipoog

• Witches at work

Hoi Monique

Mijn jas viel nogal op vond ik zelf. Een zwarte lange jas met knalrode nepbontkraag erop, en nep gouden knopen op mijn jas.

Ow en las net mn stukje ff na wat een taal fouten slordig en snel typen he dan krijg je dat.

gr. D#S

• Paulala

Wat maakt het nou uit hoe je eruit ziet!

Ik vond het juist heel erg leuk om je weer eens gezien te hebben.

Mijn haar is idd iets lichter, dat heb je goed gezien.

Er liepen allerlei soorten mensen rond, met verschillend uiterlijk, is toch juist leuk dat iedereen anders is en gewoon lekker jezelf zijn zou ik zeggen!

• MoniqueW

Ik denk niet dat ik je gezien heb…Ik had een d. blauwe jas aan met een roze sjaal.

Ik was samen met mijn man.

Ik lees ook wel eens iets terug en dan denk ik oepssss haha Volgens mij schrijven de meeste met fouten hier….ach, zolang je elkaar maar begrijpt.

Hele fijne Kerst!

Groetjes Mo

• Gerda_H

Kwam misschien ook door je griepje Ine? Als je niet lekker bent let je ook minder op de typefouten haha. Ga maar lekker uitzieken meid.

Groetjes Gerda.

• Peter

Leuke foto's Paulala.

Ik kijk al 2 dagen op de website van Avicorni. Er staat duidelijk vermeld dan de catalogus de maandag na de show online zal komen. Maar er staat nog niets.

Dat vind ik zo slecht. Deze organisatie heeft 3 websites en nog kunnen ze hun eigen beloften nog niet eens waarmaken.

Ik vond het er wel gezellig, maar ook zo verschrikkelijk koud.

Geef mij Oneto of de Noordshow maar, daar heb ik het nog nooit meegemaakt dat de temperatuur voor zowel mens als dier onaangenaam was.

Peter