Wat een verrassing....

• MoniqueW

Hoi Ine,

He…Chipssss dat ik je misgelopen ben. Ik was er in het begin van de middag. Het duurde even voor ik de caafjes gevonden had. Er was zoveel te zien. Ik dacht eerst dat ik helemaal verkeerd zat en nam toen overal maar de tijd voor. Ik was ook zo stom om jou nummer niet mee te nemen. Ik dacht dat hij in mijn mobiel zat, maar dit was niet zo. Ik baalde enorm en ik wist niet hoe je er uit zag. Ik heb Patrick wel gezien, maar niet aangesproken omdat ik dacht dat hij vast niet meer zou weten wie ik was. Ik heb Maja's opvang nog wel even gedag gezegt, maar zij was zo druk en toen ik terug kwam zag ik haar en van Olleke niet meer. Wij zijn toen even wat gaan eten en ik heb toen een heel gezellig gesprek gehad met een wat oudere man met zijn kleinzoon die later de vader van Esther bleek te zijn.

Ik vind het erg jammer dat ik je mis gelopen heb!!! Heb je de dames nog?

Pfff, Helpppp ik heb een babyboom….er is nog een nestje geboren die ik nog helemaal niet verwacht had. Weer 3 kanjers. Bijna echte kerst-caafjes Ik heb net even snel foto's gemaakt en als ik tijd heb zet ik ze er nog even snel op. Echt mooie foto's zijn het niet, want daar heb ik nu de tijd niet voor.

Een hele fijne Kerstavond!!! Groetjes Monique

• jacquelinesbeestenspul

hoi heksje

ik vond het gisteren ook wel gezellig

ik wilde eigelijk ook niet gaan vanwege de feestdagen maar ik heb wel lol gehad met mijn DA marielle :D:D:D nu weet je haar naam weer hahahahahahaa

de andere dame die erbij was heete wendy ook een DA.

ik heb ook een hoop oude bekende gezien en was verrast over paula ik herkende haar niet meer zo snel (was afgevallen in het gezicht) en natuurlijk ben met zijn konijnen en tesselcavia's erg mooie dieren had hij weer.

ik heb zelfs oude vrienden uit arnhem weer gezien waar ik vroeger altijd mee ging paardrijden en mijn paard had gestald was erg leuk om oude bekende te zien

ik heb de kerstman wel gezien en ik heb ook een kerstbal gekregen enne carla de kerstman bestaat alleen in amerika hahahahaha :D:D:D

op de terugweg nog naar dagmar geweest en toen heeft marielle alle dieren bekeken en advies gegeven over een cavia die al weken niet opknapt hopen dat het nu beter gaat met hem !! ik heb de baldwin vastgehouden en geknuffeld was erg appart dat velletje geef mij toch maar de skinny :D:D

was een leuke dag met veel geklets hahahahaha was al me stem bijna kwijt maar gisteravond kwam er helemaal niks meer uit.vandaag kan ik mezelf ook niet hoorbaar maken en ben naar de kinderen aan het fluiten als ik iets duidelijk wil maken hahahahaha gelukig is pappa thuis om te helpen

ik zie je weer bij de btt ine en ik wnes je nog een fijne verjaardag toe vandaag met je kids en fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwejaar

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jacq

Nou mijn stem is ook nietal te best, wel beter als de die van jou maar ook geen feest ha ha~!!~

Tja wa moek zegge???

Baldwins knuffelen? Skinny's knuffelen??? Ben je nog wel lekker getver de getver zeg Jacq~!~

Ooit had Dagmar leuke, goeie dieren echter nu tja nee bah bah bah echt wel vies gewoon en zielig ook.

O ja en fluiten kan ik je zeer aanraden, mijn man en kids worden er niet altijd vrolijk van maar ik vind het best handig soms.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Monique

Tja ik weet wel ongeveer hoe jij eruit moet zien je foto gezien op internet maar niks gezien helaas wat op je moest lijken.

Jou nummer had ook ik niet bij me helaas. Bovendien heb ik een nieuw mobieltje en kan er nog niet zo vlot en goed mee overweg als met mijn oude moet er echt aan wennen.

De black and tan ben ik bijna allemaal kwijt nu, heb een zwangere B and T zeug een klein zeugje over nu.

Ach ja we zien het wel weer, nieuw jaar nieuwe kansen toch?

En ehhhhmn kerstavond was leuk, toch heel speciaal een zoon die op kerstavond jarig is, mensen die hun kerst eten kopen en ik die daar nog een schep bovenop doet met extra's voor de familie.

gr. D#S

• MoniqueW

Hmmmm, een foto van mij. Ik ben zeer gierig met foto's van mezelf….wil er ook nooit op staan. Zie er ook altijd weer anders uit…steeds weer een ander kapsel of een ander kleurtje in mijn haar. Nu ben ik donker en volgende week vast weer blond…..

Iemand schreef dat er binnenkort weer een btt is? Hebben jullie daar meer info over?

Welterusten Monique

• Peter

De BTT bestaat niet meer. Deze tentoonstelling heeft nu een andere naam: Kleindierenexpo. Op de caviastartpagina staat wel een link en wanneer hij is. Maar voor deze krijgen we eerst nog de Noordshow te Zuidlaren en die is volgende week.

Persoonlijk vind ik de Noordshow wel zo gezellig.

Peter

• MoniqueW

Dank je wel!