Hoi Ine,
He…Chipssss dat ik je misgelopen ben. Ik was er in het begin van de middag. Het duurde even voor ik de caafjes gevonden had. Er was zoveel te zien. Ik dacht eerst dat ik helemaal verkeerd zat en nam toen overal maar de tijd voor. Ik was ook zo stom om jou nummer niet mee te nemen. Ik dacht dat hij in mijn mobiel zat, maar dit was niet zo. Ik baalde enorm en ik wist niet hoe je er uit zag. Ik heb Patrick wel gezien, maar niet aangesproken omdat ik dacht dat hij vast niet meer zou weten wie ik was. Ik heb Maja's opvang nog wel even gedag gezegt, maar zij was zo druk en toen ik terug kwam zag ik haar en van Olleke niet meer. Wij zijn toen even wat gaan eten en ik heb toen een heel gezellig gesprek gehad met een wat oudere man met zijn kleinzoon die later de vader van Esther bleek te zijn.
Ik vind het erg jammer dat ik je mis gelopen heb!!! Heb je de dames nog?
Pfff, Helpppp ik heb een babyboom….er is nog een nestje geboren die ik nog helemaal niet verwacht had. Weer 3 kanjers. Bijna echte kerst-caafjes Ik heb net even snel foto's gemaakt en als ik tijd heb zet ik ze er nog even snel op. Echt mooie foto's zijn het niet, want daar heb ik nu de tijd niet voor.
Een hele fijne Kerstavond!!! Groetjes Monique