Wat een verrassing....

• MoniqueW

Van de week merkte ik dat 2 zeugjes behoorlijk drachtig waren en die had ik uit elkaar gezet, want ja, als ze tegelijk zouden bevallen wist ik niet wie bij wie hoorde. Gelukkig maar, want vanmorgen werd ik vroeg wakker en voor mijn gevoel moest ik naar de stal. Ik naar mijn caafjes en trok de doeken van de hokken af en ja hoor, ahhhhhh net een nestje geboren, kijk ik in het hokje er boven en ahhhh ik was net op tijd om een bevalling mee te maken. Echt SUPER wakker worden. Wat het nog mooier maakte is dat mijn eerste Choco's zijn geboren. Ik ben zo blij dat alles weer goed is gegaan met moeder en kindjes. Een super Kerstkado!

Groetjes Monique

• Gerda_H

Wat leuk Monique. Dat is inderdaad super wakker worden. Gefeliciteerd meid.

Groetjes Gerda

• lia

hoi hoi moniquee joh van harte gefeliciteerd met de kleintjes .dat heb je dus heel goed aan gevoeld .echt super geniet ervan met volle teugen groetjes lia

• MoniqueW

Hoi Gerda en Lia,

Dank je wel voor jullie lieve reactie. Ja, ik geniet volop.

Nu een dag verder heb ik ze even goed bekeken en het zijn super kanjers. De mama's zijn ook zo goed voor hun kroost….echt super!!!

Groetjes Monique

• Gerda_H

heey, lia. Zat jij niet in Utrecht?

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Was jij daar wel Gerda, jammer dat ik niet wist wie je was dan had ik me even voorgesteld.

• lia

hoi hoi gerda door omstandigheden kon ik helaas niet naar utrecht en dat 1 week voor mijn verjaardag snik snik als het mee zit halen we vandaag de caafjes bij harm op die ik bij es gereserveerd heb toch nog een mooi verjaardags cadeautje groetjes lia

• Witches at work

Hoi Monique en de rest

Gefeliciteerd met je ukken~!~

Zoiets is altijd super toch, en zeker zo in deze knusse maand!

Gisteren was ik rond 13.30 in Utrecht in een erg gezellige hal die voor mijn heksen

gevoel wel iets TE omvangrijk/groot was ha ha~!~!

Ik heb alleen maar naar de caafs gekeken en naar de drinkbakken en hooiruifjes die niet in de winkleverkrijgbaar zijn.

Ik heb hier al vanalles en wilde voor mn collega fokster ook nog wat meenemen op haar verzoek.

Ik was te laat voor de kerstman helaas, ik wilde in de ochtend al komen maar gezien ik me erg grieperig/schor ect voelde had ik me eerst van een heuse superpijnstiller voorzien.

Ook nog ff langs Monique een caafje voor dr opgehaald dat in Utrecht moest worden overgedragen.

Toen ik daar aankwam en door Jacqeline erg warm werd ontvangen wist ik dat ik niet voor niks was gekomen.

Echter GEEN Monique gezien GEEN LIA en ook GEEN Angelique en Gerda al helemaal niet die zou ook niet komen wist ik. JAMMER erg JAMMER voor Lia had ik namelijk allerlei spullen bij me omdat ik ervan uit ging dat ze zou komen.

Ik wilde niet eens in deze drukke maand ernaar toe maar het was Lia die dit DOLLE idee kreeg ineens.

Voor mij dus eens maar nooit weer in december!!!

Ik ga voor de BTT eind januari en zal daar zeker zijn, zo niet laat ik dat altijd tijdig weten! Zelfs als ik strontziek ben en er niet uitzie en 60 lijk (zoals gisteren dus) ga ik.

WIE waren er wel???

JACQ-En haar ECHTE dierenarts, ik weet ff dr naam niet ha ha maar die heeft ze wel.

PATJE met (LEUKE) muts haha, Esther met dr hele gangbang, ook gezellie~!~

Carla-Ruud-zoon-Audrey-Dana ect ect.

En Ben Mimpen DE Tesselfokker van Nederland ergens in een hoekje verstopt maar Jacq had hem gevonden en ik er een leuk Tesselzeugje van gekocht.

En voor de rest VEEL RUIMTE heel veel RUIMTE pfffffffffffffffffffffffff

Een keer zocht ik een verkoper van een wat kleiner formaat onvindbaar helaas.

Verdwenen in de massa.

Tot een volgende keer mischien,

gr. D#S

• Gerda_H

Haha, Nee Monique, maar lia heeft om 13.01 hier geprikt,en dat gaat een beetje moeilijk als ze in utrecht zit. En rond 15.00 zijn we bij haar huis langs geweest. Toen stonden de auto's bij huis.

Ik ga naar de Noordshow met Jipke.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Ja, Jammer Lia. En je wou nog wel bij de kerstman op schoot. Maar dan ga je toch mee naar de Noordshow. Jipke en ik gaan vrijdagmiddag,want Hendrik moet donderdags naar het ziekenhuis.

Groetjes Gerda