Hoi Monique en de rest
Gefeliciteerd met je ukken~!~
Zoiets is altijd super toch, en zeker zo in deze knusse maand!
Gisteren was ik rond 13.30 in Utrecht in een erg gezellige hal die voor mijn heksen
gevoel wel iets TE omvangrijk/groot was ha ha~!~!
Ik heb alleen maar naar de caafs gekeken en naar de drinkbakken en hooiruifjes die niet in de winkleverkrijgbaar zijn.
Ik heb hier al vanalles en wilde voor mn collega fokster ook nog wat meenemen op haar verzoek.
Ik was te laat voor de kerstman helaas, ik wilde in de ochtend al komen maar gezien ik me erg grieperig/schor ect voelde had ik me eerst van een heuse superpijnstiller voorzien.
Ook nog ff langs Monique een caafje voor dr opgehaald dat in Utrecht moest worden overgedragen.
Toen ik daar aankwam en door Jacqeline erg warm werd ontvangen wist ik dat ik niet voor niks was gekomen.
Echter GEEN Monique gezien GEEN LIA en ook GEEN Angelique en Gerda al helemaal niet die zou ook niet komen wist ik. JAMMER erg JAMMER voor Lia had ik namelijk allerlei spullen bij me omdat ik ervan uit ging dat ze zou komen.
Ik wilde niet eens in deze drukke maand ernaar toe maar het was Lia die dit DOLLE idee kreeg ineens.
Voor mij dus eens maar nooit weer in december!!!
Ik ga voor de BTT eind januari en zal daar zeker zijn, zo niet laat ik dat altijd tijdig weten! Zelfs als ik strontziek ben en er niet uitzie en 60 lijk (zoals gisteren dus) ga ik.
WIE waren er wel???
JACQ-En haar ECHTE dierenarts, ik weet ff dr naam niet ha ha maar die heeft ze wel.
PATJE met (LEUKE) muts haha, Esther met dr hele gangbang, ook gezellie~!~
Carla-Ruud-zoon-Audrey-Dana ect ect.
En Ben Mimpen DE Tesselfokker van Nederland ergens in een hoekje verstopt maar Jacq had hem gevonden en ik er een leuk Tesselzeugje van gekocht.
En voor de rest VEEL RUIMTE heel veel RUIMTE pfffffffffffffffffffffffff
Een keer zocht ik een verkoper van een wat kleiner formaat onvindbaar helaas.
Verdwenen in de massa.
Tot een volgende keer mischien,
gr. D#S