eindelijk heel goed nieuws

• lia

hallo lieve cavia vrienden .eindelijk maar toch heb ik goed nieuws.een aantal weken geleden heb ik jullie verteld dat ik een borstel cavia zeugje drachtig in de dieren winkel had gekocht .ze is nu amper vijf maand oud en is bevallen van een vierling .maakte mij echt zorgen om haar was bang dat ze het niet zou over leven en aangezien ik niet wist wanneer ze moest bevallen was het voor mij extra stres .maar tot zoverre gaat het met moeder en kids redelijk goed een vaan de vier jonkies was dood helaas .maar zoals beloofd vertel ik jullie mijn nieuws groetjes lia

• jacquelinesbeestenspul

hoi lia

gefeliciteerd met de ukken :)

zijn ze leuk om te zien lijken ze op borstels ??

groetjes jacqueline

• Cavia Villa

Gefeliciteerd! Gelukkig dat alles goed is gegaan.

groetjes Jannet

• lia

hoi hoi jaquelin ja ze lijken inderdaad op borsteltjes een is spier wit is een zeugje een is een rood zwart beertje en een is een schimmel kleur beertje allen maken het gelukkig goed ,ondanks het feit dat de moeder nu net 5 maand oud is groetjes lia

• M.

Juist de eerste dag(en) is de rozetplaatsing het beste waarneembaar. Daarna ‘verwatert’ het een poosje, om beter terug te komen.

M.

• Gerda_H

Heey meid, gefeliciteerd. Wordt je wachten toch nog beloond. Is ze buiten bevallen of binnen?

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi M. hoi Lia

Nou zowel Harm van Brekersfarm als ik vinden de moeder erg mooi!!!

Ze lijkt redelijk prefect in mijn optiek althans, mooie gelijkmatige vacht erg mooi van kleur en met veel rozetjes.

Het zou mij niet verbazen als dit diertje uit showlijnen zou komen.

En ik vond die zeug niet zo heel ieniemienie hoor Lia~!~

Hier zet ik ze nooit zo jong al bij de beer tenzij hun gewicht naar de 800 gr gaat dan al.

Hier heb ik een borstelzeug uit Lunk X Borstel zij en dr broertje zijn van 5 okt. jl en wegen al ruim 700 gr. allebei.

In januari zou die theoretisch al bij de beer kunne of februari, echter ik wacht toch wat langer als het gewicht het ff toelaat.

Veel erg veel fokkers vooral die de zeugen weinig rust tuseen door gunnen zetten ze rustig met dezeleeftijd en gewicht bij een beer en dat gaat nog vaak goed ook hoor Lia.

Mail me maar voor de namen van betreffende fokkers, net als Irene zet ik die liever hier niet neer daar het elkaar allemaal indekt helaas~!~

Tot zondag

gr. D#S

• Natanya

Gefeliciteerd Lia met je nestje en ik ben blij dat het met het moederzeugje goed is afgelopen….groetjes Natanya

• Evelien

Hoi Gerda,

Van harte gefeliciteerd!!!.

Maak je verder geen zorgen, de helft van de “fokkers” tieft de zeug op die leeftijd bij de beer. Ik praat het niet goed, sterker nog ik keur dat af, maar dit is geen uitzondering.

Veel plezier met de jonkies!

Evelien

• Evelien

Hoi Gerda, dit moest natuurlijk Lia zijn. sorry