3de caaf erbij genomen

• mvNJYD

Vriendin van school had een caafbeer genaamd Kees van een half jaar jong.

Gekocht voor haar zonen,maar die zijn inmiddels verhuisd naar hun vader.

Daar waren geen beesten welkom,en vriendin is allergies,resultaat,Kees stond alleen op zolder.

Hebben hem genomen,heb al 2 dames en nu dus een man erbij.

Onze Balou en Mowgli zijn zwart/wit langharig en een kortharige en nu hebben we Kees(inmiddels Beer genoemd) een satijn bruine .

• jacquelinesbeestenspul

hoi hoi

is kees gecastereerd ?

of wil je een nestje fokken met kees ?

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Annoniempje

Hopelijk weet je waar je mee bezig bent???

Tis namelijk niet erg snugger om “zomaar” ff een beer bij 2 zeugen te zetten~!~

Heb je je eerst de 4 basis redenen van verparing afegevraagd???

# Hoe oud zijn ze zeugen, en zijn ze wel geschikt om mee te fokken qua bouw, gewicht, karakter ed???

#Wat is mijn doel hiermee en kan ik straks snel genoeg de beren van de zeugen onderscheiden of ben ik straks geheel verbaast als weer eens blijkt dat zoontje lief mams heeft gedekt in de 4 wkn dat ie bij mams mag wonen???? Dit gebeurd super vaak vooral bij gezinnen en in dierenwinkels helaas!!!

#Ben ik in staat de dieren op een goeie, verantwoorde manier aan de man te brengen???

Zelfs veel fokkers kunnen dit niet eens blijkt steeds weer helaas, dus waar gaan de pups naar toe straks???

#Wat doe je straks??? Ga je die beer laten castreren, zodat ie bij de zeugen kan blijven of verkoop je hem weer door?

Bedenk VOOR je gaat fokken eerst je EXIT STRATEGIE (hoe je eruit gaat komen straks) dat scheelt een hoop dierenleed en teleurstelingen voor jezelf achteraf~!~

Succes met je caafs,

gr. de heks Boxmeer.

• isabel

Er staat slechts dat ze de beer overgenomen heeft van een ander. Er staat nergens dat-ie bij de zeugen zit…..

Dat kan natuurlijk best, maar is het niet slim even te vragen hiernaar voor een heel verhaal op te hangen?

Dus: mvNJYD, houd je de beer apart van de zeugen?

• Witches at work

2 damens en nu dan een man ERBIJ staater erg duidelijk~!~

ERBIJ is voor mij in dezelfde ruimte/hok of word ik nu simpel???

Of gewoon in huis genomen maar dat is niks om hier dan te melden lijkt me.

Maar je hebt gelijk indeze ik had beter eerst ff kunnen afwachten op dr antwoorden van Jacq zij het dat ik me toen ik dit las boos maakte omdat zoveel mensen zo lopen te klooien met dieren, sorry~!~

En ik mijn stukje typte en al had gepost en toen pas zag dat ook Jacq al had gepost met een openvraag stelling.

gr. D#S

• mvNJYD

Hoi,

Kees zit apart in zijn eiegn kooi die ik erbij gekregen heb.

De dames blijven in hun grote kooi en Kees in die van hem.

Laat ze af en toe naast elkaar staan,dan ruiken ze aan elkaar(door de tralie heen) en dan gaat Kees naar de ene kant van de zolder en Mowgli en Blaou naar de nader kant.

Het is onder geen beding de bedoling dat ze samen komen te zitten

• isabel

Fijn zo! Veel plezier met ze.

• Susan

En als je hem laat castreren? Ik weet niet hoe oud hij is..

Vind een cavia alleen zo zielig.