Ik heb een caafje (zeugje) en zij heeft last dat haar huidje steeds kapot is. Mijn dierenarts zei dat het schurft was maar medicijnen daat tegen hielpen niet. Even wel was het weg, maar enkele weken erna kwam het weer terug. De dierenarts hier weet niet wat zij er tegen moet doen. Ook heb ik van knoevel allerlei zalfjes en kuurolie dat helpt wel maar het komt toch steeds terug. Nu wil ik graag eens de mening van een goede dierenarts horen met verstand van caafjes. Dit caafje moet toch te helpen zijn. En ik wil graag weten waar ik tegen vecht. Is het echt schurft. In ieder geval is het erg hardnekkig. Ik wil nu eens het goede middel ik heb al zoveel geprobeert. Was zo blij als iets hielp. Alleen kwam het toch steeds terug. Vindt het zo zielig voor haar. Haar maatje is overleden en ik wil haar zo graag bij de andere zetten, maar durf dit niet omdat ik bang ben dat ik het op hun overbreng. Dopey had nergens last van, dit was haar maatje hij is van ouderdom gestorven. Ook is zij bijna kaal hier door maar nog net zo vrolijk. Ze lijkt op een skinny maar is het niet. Dus mijn vraag was wie weet welke dierenarts heeft verstand van caafjes? Zodat ik daar eens naar haar kan laten kijken. Ik woon in Barendrecht vlak bij Rotterdam. Ik wil er best eventjes voor rijden hoor als ik haar kan helpen en het gaat voorgoed weg hebben willen wij best een eindje rijden. Alvast bedankt.
Groetjes Marissa ook namens Dewi