Helpen jullie mee

• Marissa

Mensen ik vraag jullie hulp voor deze noodkreet :

hieronder kun je op link klikken en zie het filmpje van hart voor nederland op de pagina kies de uitzending van donderdag 13 december en kies dan voor de late editie

http://www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist/20071213L

korte inleiding :

Stichting cavia heeft deze 100 cavia,s opgevangen omdat ze waren verwaarloosd,wat een heel goede gedachte is,maar dit is echt hartverscheurend,want de gemeente te westervelde vind dat stichting cavia maar 50 cavia,s mag opvangen,terwijl als je particulier bent mag je meedere cavia,s houden dus dat is erg ziek van de gemeente en niet diervriendelijk.dus zodra stichting cavia meer cavia,s heeft, krijgen ze een hoge boete,terwijl ze alleen de cavia,s proberen te helpen,want als je een anoniem telefoontje krijgt dat 100 cavia,s in het bos zijn en verwaarloosd achter worden gelaten dan ga je er als stichting naar toe om de diertjes te helpen. maar gemeente westervelde wil dat niet.mensen we pikken dit toch niet ! we vinden toch ook dat stichting cavia meedere caafjes mag houden ? We kunnen toch niet 50 caafjes aan hun lot overlaten ? Hier moet toch iets aan gedaan worden,laten we met z,n allen een mailtje sturen naar de partij van dieren en de gemeente westervelde dat we het niet pikken en dat stichting cavia gewoon de cavia,s moet kunnen opvangen,helpen en verzorgen.

hierbij vraag ik jullie hulp en verspreid dit mailtje massal aan iedereen zodat vele helpen

copieer deze tekst hieronder en stuur ze in een mailtje naar deze adressen A.u.b :

info@gemeentewesterveld.nl

administratie@partijvoordedieren.nl

Geachte gemeente of partij voor dieren,

We vinden dat stichting cavia,niet 50 maar meedere cavia,s moet kunnen opvangen.

Geef ze die ruimte gemeente westervelde of partij voor dieren !

stop met boetes geven !!!

Deze stichting zorgt ervoor dat cavia,s weer een leven en een toekomst krijgen !

waar blijft het goede voorbeeld geven van de gemeente Westervelde of partij voor dieren ?

ik stuur u deze mail,en hoop dat u uw hart op de goede plaats heeft voor deze cavia,s en deze stichting helpt ! zolang er niks veranderd blijven wij u deze mail sturen.

met vriendelijke groet,

………..

• renate

goede actie, jij doet waar ik al aan gedacht had.

Op mij kun je rekenen!

Groetjes Renate.

• Natanya

op mij ook …kijken of het wat brengt!

Groetjes Natanya

• Susan

Ik vind het een geweldige actie en misschien ben ik nu wel ontzettend blond, maar ik zie nergens een rekeningnummer?

• renate

Hallo Marissa,

Ik wilde het mailtje even kopieren en opsturen en kwam tot de ontdekking dat er 2 verschillende plaatsnamen worden gebruikt,

namelijk Westerveld en Westervelde. Bij het zoeken via google kom ik ook in 2 verschillende provincies uit.

Volgens mij ligt Stichting Cavia in Westervelde en valt het onder de gemeente Noorderveld Groningen en ligt Westerveld ( dus zonder e) in Drenthe.

Wil je even controleren welke gemeente het nu moet zijn, voordat de verkeerde gemeente het mailtje krijgt wat betreft Stichting Cavia.

Groetjes Renate.

• Marissa

Sorry het is Westervelde. Ik vindt het triest dat de gemeente Stichting cavia zo tegen werkt als er 100 gedumpt worden dan zijn het er toch meer dan 50. Maar door dat het in de Media is geweest staat nu de inspectie steeds bij de Stichting voor de deur. Zo triest het rekening nummer heb ik op mijn site staan maar even google helpt ook Bedankt dat jullie willen helpen. Ik was er zo kwaad over. Ik dacht dit kan toch niet.

Groetjes Marissa

• Marissa

Dit Is het goede mailadres voor de gemeente van Westervelde, Westerveld is namelijk een andere gemeente Sorry dat het fout stond Ik zal morgen even mijn brief kopieren en hier naar toe sturen en naar het ander adres een excusemail verzenden Het is dus postbus@gemeentenoordenveld.nl Westervelde valt onder de gemeente Noordenveld. Op Google stond het erg onduidelijk en ik had het van iemand gekopierd maar zag nu de fout waarom het fout is gegaan. Sorry hoop dat het nu als nog goed gaat.

Gr Marissa

• Peter

Ik heb nog een idee. Laten we voor het stadhuis van de gemeente Westervelde, een kerststal met cavia's inrichten. Als de Partij van de Dieren dan meedoet zal dat heel veel media aandacht geven en moet het goedkomen

Peter

• ricmar

Hallo

Ik hoop voor jullie dat het helpt, echter deze zaak loppt al jaren en is zelfs al voorgeklomen bij de hoge raad, deze uitspraak is bindend, al jaren wordt de stichting gecontroleert, en al jaren hangen deze sancties bovenhet hoofd.

Nogmaals ik hoop dat het helpt, want ook ik vind het niet kloppen dat iemand maar 50 dieren mag opvangen, Maar helaas kan elke gemeente dit zelf invullen en handhaven

Ik zal eens kijken of ik de uitspraak van de hoge raad nog kan vinden.

in iedergeval wel veel succes!!

• Marissa

Leuk idee Peter. Dat Hart van Nederland het dan weer gaat uitzenden. Wij hebben Sbs6 al benaderd en ze zouden er aandacht aan besteden. Ik ben benieuwd.

Groetjes Marissa