Mensen ik vraag jullie hulp voor deze noodkreet :
hieronder kun je op link klikken en zie het filmpje van hart voor nederland op de pagina kies de uitzending van donderdag 13 december en kies dan voor de late editie
http://www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist/20071213L
korte inleiding :
Stichting cavia heeft deze 100 cavia,s opgevangen omdat ze waren verwaarloosd,wat een heel goede gedachte is,maar dit is echt hartverscheurend,want de gemeente te westervelde vind dat stichting cavia maar 50 cavia,s mag opvangen,terwijl als je particulier bent mag je meedere cavia,s houden dus dat is erg ziek van de gemeente en niet diervriendelijk.dus zodra stichting cavia meer cavia,s heeft, krijgen ze een hoge boete,terwijl ze alleen de cavia,s proberen te helpen,want als je een anoniem telefoontje krijgt dat 100 cavia,s in het bos zijn en verwaarloosd achter worden gelaten dan ga je er als stichting naar toe om de diertjes te helpen. maar gemeente westervelde wil dat niet.mensen we pikken dit toch niet ! we vinden toch ook dat stichting cavia meedere caafjes mag houden ? We kunnen toch niet 50 caafjes aan hun lot overlaten ? Hier moet toch iets aan gedaan worden,laten we met z,n allen een mailtje sturen naar de partij van dieren en de gemeente westervelde dat we het niet pikken en dat stichting cavia gewoon de cavia,s moet kunnen opvangen,helpen en verzorgen.
hierbij vraag ik jullie hulp en verspreid dit mailtje massal aan iedereen zodat vele helpen
copieer deze tekst hieronder en stuur ze in een mailtje naar deze adressen A.u.b :
info@gemeentewesterveld.nl
administratie@partijvoordedieren.nl
Geachte gemeente of partij voor dieren,
We vinden dat stichting cavia,niet 50 maar meedere cavia,s moet kunnen opvangen.
Geef ze die ruimte gemeente westervelde of partij voor dieren !
stop met boetes geven !!!
Deze stichting zorgt ervoor dat cavia,s weer een leven en een toekomst krijgen !
waar blijft het goede voorbeeld geven van de gemeente Westervelde of partij voor dieren ?
ik stuur u deze mail,en hoop dat u uw hart op de goede plaats heeft voor deze cavia,s en deze stichting helpt ! zolang er niks veranderd blijven wij u deze mail sturen.
met vriendelijke groet,
………..