cavia hyves

• lia

hallo mede fokkers .ik heb even een vraagje aan jullie.ik zelf kom ook op cavia hyves nu is mijn vraag komen jullie of een van jullie daar weel eens op.nu las ik vandaag op cavia hyves iemand die jonge cavias zoekt .en waaaaaaaaaaaaaaar vooooooooooooooooor voor slanen voer .ik weet dat je dat niet tegen houd maar ben er wel tegen in gegaan .ik blijf het erg vinden moest erecht niet aan denken dat mijn caafjes aan de slangen werd gevoerd .tegen houden doe je niet maar er tegen in gaan wel .kon hier echt niet tegen.als cavia lief hebster.dit wou ik toch even met jullie delen groetjes lia

• Jipke frl

Ik hoorde van een collega van me die ook een slang heeft dat de dw hier in dorp hem de russische hamsters voor de slang voor 1 € verkoopt en wij moeten wel een 8 € voor zo'n beestje betalen.

• lia

hoi hoi jipke vind het gewoon erg ik snap wel dat die slangen ook eten moeten maar zoals die tonnetje dat dan op cavia hyves vraagt jonge cavias gevraagt mijn maag draaait er van omook wat muizen en hamsters betreft zet er dan gewoon bij gevraagt en verder niks groetjes lia

• Shirleyk

Hoi lia,

Ik zit ook op Hyves, maar nog niet bij de cavia hyves. Zal er ook eens een kijkje gaan nemen, maar inderdaad erg ziek dat iemand dat daar gaat vragen. Echt niet wijs!

Groetjes, Shirleyk

• lia

hoi hoi shirley zo dacht ik er dus ook over er werd wel gereageerd toen ik tegen die tonnetje in ging .ik baal echt van dat soort vragen hoeft voor mij echtt niet ik hoop dat jij op cavia hyves er ook wat van zegt groetjes lia ik weet dat we het niet tegen kunnen houden maar we kunnen er wel tegen in gaan als cavia fokkers zijnde

• Shirleyk

Hoi Lia,

Ik had gisterenavond al gekeken, maar kon het bericht niet vinden. Er zijn twee caviahyves……

Groetjes, Shirleyk

• lia

hoi hoi shirley is volgens mij ncc hyves weet het niet zeker groetjes lia

• Gerda_H

Hoi Lia. Swaas had gereageerd op de topic cavia's en vuurwerk. Als je dan op haar naam klikt,krijg je haar e mail adres te zien. Ik heb deze hier ff voor je gecopiëerd. Dan kan je haar zelf mailen. Ik had Swaas ook al een mail gestuurd voor je,maar het kan zijn dat ze door drukte of ziekte haar mailbox niet heeft ingekeken,of dat mijn mail niet was overgekomen.

feeks123éscarlet.be

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Oeps,bij de verkeerde topic. Sorrie.