Wayjana heeft een 4ling

• caviastal Ling~ling

Wayjana is vanavond bevallen van een prachtige 4 ling. Natuurlijk was ik aan het werk, pffffffffffffff, maar had mijn kids al de opdracht mee gegeven om extra vaak bij haar te gaan kijken. En ja hoor om 18.45 kwam het telefoontje waar ik al op zat te wachten, ze zijn er hoor!

Ze heeft het super gedaan, mijn meisje, nu kan ze eindelijk zelf moederen met haar eigen babies. De vorige keer was haar jong dood, maar gelukkig zat ze bij een ander zeugje in dat net babies had gekregen en heeft ze super mee gemoederd. Ze is ook heel beschermend tegenover haar kroost. He, het is toch steeds weer een wonder hoor als je dat ziet.

Gr Rita

• esther

Gefeliciteerd met je nestje Rita.

Bij mij is ook een dame bevallen,ze was 4 weken pleegmoeder en nu heeft ze een eigen baby.

Zo leuk.Het is ook nog een zeugje.En dat nog wel op de dag dat mijn zoontje geopereerd werd.Na zo'n rotdag kom je thuis en dan zit er zo'n mooi kleintje.

gr esther

• caviastal Ling~ling

Ja als alles dan goed is, valt er een last van je schouders he. Gaat het met je zoon ook goed?

Gr Rita

• Gerda_H

Beide dames, gefeliciteerd met jullie kroost. Krijgen wij foto's te zien?

Groetjes Gerda

• esther

Ja nu wel gelukkig.Het is wel een gedoe constant naar het wkz.Als het goed gaat mag hij v.d week naar huis.Het zou een kleine operatie zijn,maar het was behoorlijk.Ben al meer als een week niet wezen voeren in de schuur….dat doen mijn ouders.:)gelukkig wel.

Nu kijken we weer vooruit…en er zijn ergere dingen…. vooral daar.

groetjes esther

• caviastal Ling~ling

Och, wat ontzettend vervelend dat dat dan anders is gelopen jo. Mijn motto is “het kan altijd erger”maar ja soms heb je daar niet zo veel aan. Ik hoop voor je dat hij snel naar huis mag en alles weer z'n normale gangetje gaat.

Gr Rita

• Allegonda

Hoi Rita gefeliciteerd met jou mooie nestje.

je krijg nog een mailtje

gr gonny

uit een toch wel zonnig vlijmen,

• caviastal Ling~ling

Hier komen ze dan:

zeugje, zij blijft

zwart wit magpie

beertje

beertje

En speciaal voor Gonny de Vader!

Gr Rita

• caviastal Ling~ling

O gaat weer lekker. Die met het donkere koppie is een zwart wit magpie zeugje.Heb ik er per ongeluk 2x op gezet zie ik.

Gr Rita

• Natanya

Gefeliciteerd met je nestje…ze zien er erg schattig uit!!

Groeten Natanya