Chalet de Cobaye's Eshter, welke dag is het leukste?

• Witches at work

Hoi Esther

Voor de goede orde, er schijnen zo links en rechts nogal wat fokkers en liefhebbers nar je show te willen as; 22-23 december als ik goed ben geinformeerd~!~

Echter welke dag is het leukste/drukste???

En op wat voor dag gaan bepaalde fokkers?

Omdat er her en der nogal wat verschillende dgn geoppert worden ben ik erg benieuwd.

Dus ik dacht tis hier wat saai nu, laat ik eens een topic hierover openen om te kijken

wie er voor “IN” is vlak voor de kerst ff gezellie weg te gaan bij de boom ha ha~!~

gr D#S

• Chalet de Cobaye

Goeie Mogel hihihi

Zondag is natuurlijk de leukste dag….

Er is echt van alles te doen,niet alleen cavia's maar echt van alles ,natuurlijk komen wij voor de cavia's maar het rand gebeuren eromheen is altijd wel heel erg sfeervol.

Wat ik van de organisatie van de avicorni heb gehoord is dat ze deze show willen laten knallen !!!!!! voor de kinderen is er een springkussen en nog veel meer leuke dingen ,de zaal leent zich daar perfect voor natuurlijk ,(zaal) hallen zijn het hihihihi

dus ja ruimte die goed gevult is ,dus lekker druk en gezellie !!

Maar bij de knuffelkeuring is het natuurlijk het gezelligst whahahaha wat dacht je van de kerstman !!! deze zit met smart tewachten op de leuke en gezellige cavia dames.We gaan er gewoon iets moois van maken ,en het is heel leuk dat je elkaar nog even voor dat we het oude jaar eruit blazen elkaar nog persoonlijk de beste wensen alvast kan geven voor het nieuwe jaar !!!

Er kan nog worden ingeschreven voor de knuffel keuring ,dat kan je via de www.worldcavieclub.nl doen,daar is voor de kinderen nog een kleurplaat ,die ze korting geven op hun entree ook altijd leuk ,en alle kleine beetjes helpen !!

elke inzender krijgt zowiezo een leuk kadootje mee naar huis ,en daarnaast zijn er weer zat leuke dingen die we weg geven ,dus reden genoeg zal ik maar zeggen.

DUS ZONDAG IS DE LEUKSTE DAG WHAHAHAHA

Gr Es

• Witches at work

Hoi Esther

Ja ik vraag je dit omdat Lia juist me vertelde dat ze de 22e gaan wilde en op deze dag ook de meeste fokkers zouden komen.

En de fokkers met wie ik heb afgesproken de 23e willen gaan.

Kijk mij maakt het niet zoveel uit, liever de zondag de 23e dus omdat ik zaterdags thuis ook altijd van alles nuttig kan doen en zondag toch maar zo'n duffe dag is vaak ha ha ~!~

Ik laat ook niks keuren daar, gewoon lekker er ff tussen uit~!~

Hopelijk is het geen enge kerstman,ik mot niks hebben van spannende kerels die heb ik hier thuis al te over ha ha ha~!~

En zo'n kleffe ook niet, dus ik ben zeer benieuwd wie je hiervoor gaat inzetten ahum~!~

Tot zondag de 23e dan………………………..

gr. D#S

• MoniqueW

Hoi Ine,

Zondag komt mij ook beter uit….zie ik je dan.

Groetjes Monique

• lia

haaaaaaaaaaaaa es komen wij ook de zondag echt toppie heb er nu al zin aan en dan vlak voor de kerst heb ik mijn caafjes dan ook oooooooooooooooo wat een leuk vooruit zicht daarna de kerst en dan 30 december mijn verjaardag en oud en nieuw moeten we die dag ook maar effe op mijn verjaardag toosten met de fokkers onder elkaar vind je ook niet xxx lia ps kunnen we ook wel effe met alle fokkers op het lucht kussen springen hi hi hi hi

• Chalet de Cobaye

whahaha nou dat zal wat worden ,met z'n alle op het springkussen lachuuuuu

Maar wij hebben er ook heel veel zin !! En idd kunnen we mooi even proosten alvast op je verjaardag …komt helemaal goed ,zal het ook door geven aan de kerstman whahahahahahahah

gr Es

• lia

hoi es mag ik dan ook bij de kerst man op schoot hoop dat we dan met ze allen op de kiek komen superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ooooooooooooooo wat kijk ik uit naar 23 december party party party jippie groetjes lia