3 ling

• Jipke frl

Is een gewone htk gladhaar, niet geschikt om mee door te fokken.

Ik noem dat maar een choco-agouti, is bruinig ipv grijs of zilver.

Mams is er heel trots op en past goed op het grut.

Toen ze hoog zwanger was had ik gedacht dat er wel 5 jongen zouden komen, had nl wel vaker zwangere caafs gehad, die waren minder breed en daar kwamen 4 uit……………….Om ze straks kwijt te raken ben ik blij dat het maar 3 zijn geworden.

• MoniqueW

Hoi Jipke,

Gefeleiciteerd met je HTK nentje? Ze zien er erg leuk uit!

Wat voor kleur is vader en moeder? Choco heb je er niet zomaar tussen zitten. Dit kan ook Sepia zijn en dat wordt regelmatig voor Choco verkocht. Wat zijn de kleur oogjes van dit caafje?

Groetjes en heel veel plezier van dit leuke nestje.

Monique

• Jipke frl

De moeder is bijna helemaal zwart met hier en daar een paar rode haren, haar zoon ( de vader van deze jongen) was wit met rode ogen.

Deze jonkies hebben allemaal rode oogjes.

Jaren terug ook een zwart/witte caaf uit een winkel gehad en die kreeg ook allemaal jonkies van deze kleur.

• Daniëlle

ah gossie, ze zijn echt lief! Mama had je zwanger gekocht dacht ik? Tenminste, las ik ff geleden dan!

Gefeliciteerd!

• J@nne

Nou ik vind ze echt choco ze hebben ook vuuroogjes….

heeft de agouti een bruine ondervacht als je de haartjes omhoog doet dan is het waarschijnlijk een cinnemonagouti.

Ik heb ook hele duidelijke geslacht foto's als je wil kan ik ze je mailen

gr Rianne

• Jipke frl

Ik heb al overal foto's weg, bedankt voor je aanbod, maar ik zie het niet, ze zijn ws alle 3 van zelfde geslacht anders zou je wel verschil zien, ik gok nu op 3 zeugen…………… Zul je zien zijn er wel 2 en is het anders dan ik nu zie……….

2 jaar terug zag ik het wel meteen een paar uur na de geboorte.

• Natanya

Gefeliciteerd…ze zien er erg mooi uit…die Choco/wit vind ik echt een dotje….heel veel plezier met ze….groetjes Natanya

• Jipke frl

Het zijn alle 3 jong kerels met echte vouworen.