ik zoek een zeug

• Judith

Jup. Ik heb daarnaast ook definitief besloten dat ik geen jonge caven meer erbij wil, dat heeft zo zijn redenen maar dat is privé dus dat hoeft niet iedereen mee te lezen hier hihi, plus ik wil de essentie van dit topic graag behouden ;)

We bellen er nog wel over, dat gaat makkelijker :D

• Judith

Dat is lief zeg!

Maar dat klinkt als een hoop poespas, dus ik kijk eerst nog even rond of er wellicht iets dichterbij te vinden is D*

De zeug is inderdaad super!

Dank je wel voor je reactie en aanbod!

• Gerda_H

Hihi,Judith. Je maakt mij eerlijk gezegd nu weel heel nieuwsgierig hoor.*D Nee hoor meid,hou dat maar lekker privé. Ik heb hier jammergenoeg geen zeugjes voor je zitten. Heb wel genoeg zeugjes,maar niet in de leeftijd die jij zoekt. haha.

Groetjes Gerda

• Miss

Haghahaha ik stond er gisteren ook nog naast toen hij t schreef… Hij was er gisteren sowieso niet helemaal bij geloof ik :P

Vraag eens aan t kuufke of ze geen dame hebben zitten die heeeeeel zielie is omdat ze maar geen thuis vind???

• Larsje

Judith schreef:

>

> Haij lieve Larsje,

>

> Woensdag heb ik ook vrij, maar dat komt mij helaas niet uit..

> ik ga die dag namelijk iets heel belangrijks doen….

> ghegheghe…

> Zaterdag zien we je echter zowieso! D*

klopt… srry… ik was met me hoofd dat dat gebeurde op dinsdag… *winkwink*

• Judith

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels met Renate van dit prikbord een afspraakje gemaakt *D

Ik geloof woensdag over een week (is dat de week voor kerst?..haha.. ik weet het even niet meer) ga ik bij haar langs om een kijkje te nemen. Ik verheug me er vreselijk op! Het voelt voor mij echt als een (kerst/huwelijks)cadeautje en ik vind het aanbod van Renate ook superlief! Ik stond er een beetje van te kijken,ik kon mijn ogen haast niet geloven omdat ik haar ken als iemand die nooit zomaar caafjes weg doet ;)

• Judith

Kan 'beuren sjattie … Je kent me, ik krijg ook zoiets klaar haha!

Maaruh.. wel lekker dat je woensdag dagje vrij hebt *D Maak jij er ook maar een leuk dagje van!!

@Gerda_H:

Hey Gerda, Larsje wist het eigenlijk wel, hij was echter in de verkeerde veronderstelling (het gebeurd de beste hahaha), maaruh… Judith gaat woensdag trouwen!

Ik geloof dat het alweer 4 jaar geleden is dat ik Mieke hier op dit prikbord heb leren kennen. En jawel het prikbord brengt ook wel goede dingen met zich mee, want Mieke en ik zijn dikke maatjes geworden. Ze heeft me de afgelopen jaren gesteund door dik en dun en stond altijd voor ons klaar. Ze is als een zus voor me geworden. Dus Mieke gaat er woensdag ook bij zijn, en wel als mijn getuige! Ik heb de laatste tijd niet veel goeds meer te zeggen over dit prikbord, maar ik heb er maar mooi Miekschke aan overgehouden! Ik had van te voren nooit gedacht dat het zo zou kunnen lopen hihi..

Groetjes, Judith

• Judith

… moet ik er eigenlijk wel even bijzeggen dat ik het pas sinds heel kort niet meer druk heb…. whaha.. Alles is af: dingen voor de bruiloft geregeld, babykamer af, niet meer werken. Dus sinds 1,5 week ben ik een beetje in een gat gevallen geloof ik… qua bezigheden. Vandaar dat ik me verveel… De caven krijgen de sch**t van me ondertussen :D

• Gerda_H

Heey meid, van harte gefeliciteerd met dit voorgenomen huwelijk. Ik had al zo,n vermoeden. Leuk joh. Ik wens je een fijne dag toe en hoop dat het droog blijft.

Groetjes Gerda

• cora

Dan wens ik jou en Mieke heel veel plezier op je huwelijksdag.