ik zoek een zeug

• Judith

Hallo allemaal,

Ik heb besloten er een caafje bij te nemen! Ik heb hier een gezellige ruime flat waar nog 1 plekje vrij is tussen mijn andere al iets oudere knuffelcaafjes.

Ik heb op veel sites gekeken, ook die van de opvang, maar ik zie nergens datgene waar ik naar op zoek ben. Daarom plaats ik mijn berichtje hier in de hoop dat er misschien iemand is die iets voor me heeft.

Ik zoek een sociaal zeugje van minimaal 3 jaar oud in omgeving Zuid-Limburg. Kleur en achtergrond maken me niet uit, ze hoeft niet eens tam te zijn. Ras is ook niet heel belangrijk , maar ik heb wel een voorkeur voor sheltie, ch-teddy en alpaca.

Ik ga niet met het diertje fokken, het is echt alleen voor de gezelligheid :)

Mocht je iets voor me hebben, mail me even!

Groetjes, Judith

• basjeeeee

Hee Judith,

Jij bent goed gek ;) Heb je het niet druk zat haha?

Groetjes ‘Basjeeeee’

• Judith

Ik zit thuis met bekken-instabiliteit en rugproblemen en heb mijn cello ter renovatie bij de vioolbouwer… ik verveel me te pl**r! ghegheghe…

Nee straks met de kleine moet ik het heel rustigjes aan doen voorlopig, dus de caafjes bij me in de buurt zijn heeeeeeerlijk, anders heb ik helemáál geen aanspraak :(…. hihi ;)

Heb er héél goed over nagedacht. Het plekje is er toch, lijkt me super om daar ook een stukje gezelligheid op te plaatsen.

• Witches at work

Hoi Judtih

Zo juist op marktplaats heb ik een Alpaca zeug rood/bont gezien bij caviastal De Barney Utrecht, ze is twee en half jaar, paar nestjes gehad en mag met pension kost 7,50.

Kei leuk beest zeg~!~

Ik kan haar as 22 of 23 dec mee naar Boxmeer nemen ik ga naar Utrecht namelijk cavia show.

En dan moet ze wel nog ff richting jou, dat zou ik in het nieuwe jaar wel ff kunnen fiksen voor je. Dan zit ze voor korte tijd hier opgehokt tenzij er een fokker uit jou buurt naar Utrecht gaat dan kan het strakker~!~

Je moet echt ff kijken nu~!~

gr. D#S

• Mieke

Nonde JUU :P hhihihih

Gekke meid! Geen aanspraak…. ik probeer zo vaak langs te komen en je te bellen of ik mag langskomen om je gezeldschap te houden en ik krijg zeer weinig de kans om langs te komen…. ik praat tenminste in verstaanbare taal terug ;)

Maar zou je niet w88 met wat Gladys doet???

xxx

• basjeeeee

Mischien verstaat Juud caafjes wel Mieke ;)

Hoop dat de zoektocht lukt en spreek je binnenkort Judith!

Gr basjeeeee

• Larsje

hoe durf je te zeggen dat je geen aanspraak hebt…. ik weet… ik moet es langs komen.. ik heb woensdag vrij komt dat uit….? laat me even wat weten.. en anders tot zaterdag!!

• Judith

Winky! hahaha

• Mieke

Is het zo…. zij het zo….????

• Judith

Haij lieve Larsje,

Woensdag heb ik ook vrij, maar dat komt mij helaas niet uit.. ik ga die dag namelijk iets heel belangrijks doen…. ghegheghe…

Zaterdag zien we je echter zowieso! D*