Ik zal je een voorbeeld geven van julia haar ratje. Die had een abces. Wij ermee naar de da. Kregen als antwoord niks aan doen. Twee weken later kreeg ik een adres van een andere da,daar kregen wij te horen: wat jammer dat je niet eerder was gekomen,want zij had geen tumoren,en als we erder waren geweest,had ze nog kunnen worden geopereerd. Nu hadden wij als enige keuze uit haar lijden verlossen.
Ook met cavia's en konijnen,ab en vit.prikjes,twee uur later moesten ze zijn opgeknapt,maar twee uur later waren ze dood.
Wij gingen met de hond naar de da omdat hij last had van zijn poot. Die was ook behoorlijk opgezwollen,en hij had behoorlijk veel pijn. Wij kregen een dure ab kuur mee. Twee weken later dezelfde ab kuur. Weer twee weken later besloot hij toch maar even een foto te maken. Bleek zijn knie te zijn gebroken. Hij loopt nu nog steeds mank, en dat zal hij ook blijven doen.Had hij direkt foto's gemaakt,dan had mijn hond geopereerd kunnen worden,en had het mij die dure ab kuren uitgespaard.
Groetjes Gerda