Hallo :)

• Daniëlle

Ik lees sinds enige tijd mee (zeker van het gedoe met skinny's) en toch beetje op de hoogte te worden gehouden (dat van de skinny's omdat er nl een nieuw ras is e.d. en wel beetje wil weten wat er allemaal nog gebeurd dus ik bedoel er verder niets bijzonders mee!)

Maarja ik poste nooit, want ja veel geruzie enzo…

Maar uiteindelijk toch maar gedaan omdat ik wel beetje leuk vind om mee te praten over die lieve poepige caviaatjes!

Ik zal mij wel even kort voorstellen, ik ben dus Daniëlle (16 jaar) en ik heb nu 15 cavia's. Leuk joh, we kopen even een caviaatje voor mn zusje (die wilde graag een jonge cavia, en ach, ik heb al 11 cavia's die rond de 2/3 jaar oud zijn) maarja, voor de 2x een zwangere cavia gekocht bij de Dierenwinkel dus heb een leuk nestje van 3 jongen sinds dinsdag!

Verder nog konijnen, een hamster, een kat en nog maar op… :)

Maar goed ik wilde gewoon even vertellen dat ik waarschijnlijk dus ook af en toe wat kom posten, lijkt me wel leuk!

Groetjes, Daniëlle!

• lia

hoi hoi danielle welkom op cavia prik bord .ik wil je veel succes met jou cavias toe wensen groetjes lia

• Natanya

welkom op de prik…leuk dat je jezelf even voorsteld…:)

Groeten Natanya

• Witches at work

Hoi hoi Danielle

Welkom hier aan boord van de CAVIAPLANET~!~

Je bent hier niet gauw te jong of oud om te posten.

prettige avond verder,

gr de heks (Ine)

• Gerda_H

Hoi Daniëlle. Welkom op dit gezellige prikbord. Want ondanks af en toe een ruzietje,is het hier toch gezellig. maar ja, een beetje ruzie af en toe hoort bij het leven. Ik ben Gerda,en ben, schrik niet….54 jaar. Ik ben met het caviavirus besmet geraakt door Magda,mijn dochter van nu 18.,en door Lia.

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Hoi Daniëlle,

Welkom op de prik….

Groetjes Monique

• Daniëlle

haha, ja ik las eerst wel eens om te kijken of er nog een ruzie was, vond ik wel eens leuk om te lezen. Maar indd dat hoort erbij!

Ja ik heb sinds mijn 11e een cavia, maar pas toen mijn 3e cavia kwam, toen kreeg ik pas het caviavirus! Erg he

• Chalet de Cobaye

Hallo Danielle

welkom op dit oer gezellige forum !!!!!

Je vertelde zelf al ,dat je zo nu en dan kwam kijken, of er nog een rel te lezen was ….nou je bent op het juiste adres hoor !!! whahahaha Vervelen doe je hier bijna nooit ….

veel lees en prik plezier

groetjes Es

• Shirleyk

Hoi Danielle,

Welkom op de prik!

Groetjes, Shirleyk