Martinishow

• carina

Hallo,

Zijn hier nog mensen die naar de Martinishow gaan? Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel erg leuk. Ben benieuwd of hier nog mensen zijn die er heen gaan. Het is a.s. zaterdag en zondag in Martiniplaza in Groningen.

groetjes,

Carina

• wendy (Caafjes van WB)

Wij zouden heen gaan, maar aangezien er geen cavia's komen, hebben we besloten om er niet heen te gaan.

• carina

Meen je dat nou? Komen er helemaal geen cavia's? Daar is het me nu net om te doen, nou, dan ga ik ook niet heen. Wat jammer zeg!

• lia

hoi hoi carina er is 21 22 en 23 december wel een cavia show in utrecht ga ik ook naar toehet heet avicorni.ik ben ook in zwolle geweest daar was het ook gezellig .is even een tip over utrecht groetjes lia

• Gerda_H

En op 3,4 en 5 januari is er de Noordshow in Zuidlaren. Daar ga ik naar toe.

Groetjes Gerda

• Johan

Op dit moment is in Enschede de Oneto http://www.oneto.nl

Hier is de cavia één van de thema rassen.

Johan

• carina

Hoi allemaal,

Bedankt voor de tips! Ik ga naar de Noordshow in Zuidlaren, daar hoor ik ook altijd wel goede verhalen over. Dus 3,4,5 januari. Ik zet het in mijn agenda. Leuk!

groetjes,

Carina

• Jipke frl

Ga denk ik ook naar Zuidlaren, dan voor de konijnen en als bijzaak de caafs.

• Jipke frl

Kunnen we niet een groepje vormen en met zijn allen naar Zuidlaren varen?

Kan via jouw, maakt qua km voor me niet zo veel uit, lijkt me beregezellig en je ontmoet mekaar ook.

• Gerda_H

Dat mag van mij. Lijkt mij ook gezellig.

Groetjes Gerda