Hallo, medefokkers

• Gerda_H

Ik had een advertentie op mp geplaatst,maar kreeg via via kommentaar,dat mijn caafjes in de stront lopen. Als jullie mijn foto's bekijken op mijn website,dan zie je dat daar ook. dat krijg je nou eenmaal als je meer dan twintig zeugjes in één groot hok vrij laat rondlopen. Als ik vanochtend om 10 uur dat hok ga schoonmaken,met nieuwe bodembedekking,dan ziet het er om 11 uur al weer zo uit als op de foto's.

Ik heb ook liever dat degene die kommentaar had,mij er zelf even op wijst,dan achter mijn rug om. Van alle kommentaar kan ik weer leren toch? Dat geroddel en geklets achter iemands rug om is niet nodig. Stuur dan even een mail met de tip van, heb je geen andere foto? Mijn caafjes worden goed verzorgd. Laat de fokker die nooit stront in zijn/haar hok heeft zich aub even melden,en mij tippen hoe die dat doet? Graag.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Tip: zet voortaan je caaf voor de adv op MP op een mooi gekleurde doek ofzo, kan men je daar niet op aan vallen.

Doet pijn zo'n mail, jij doet je best en…………………

• Gerda_H

Ja, Jipke. De meesten doe ik ook zo,maar die ene foto had ik geknipt van een andere foto van mijn binnenhok. En het doet meer zeer wanneer je hoort dat iemand dat tegen een ander zegt,en niet wil dat zijn/haar naam genoemd wordt.

Groetjes Gerda

• shirleyk

Hoi Gerda,

Ben weliswaar geen medefokker, maar trek je er niks van aan joh!

Niemand kan zijn hok continu brandschoon hebben! Ik heb zelf weleens dat ik het hok ga schoonmaken en denk dat had misschien wel een dagje eerder gekunt :-)

En mijn cavia's hebben echt geen slecht leven :-)

Groetjes, Shirleyk

• Gerda_H

Ik trek het me ook verder niet echt aan,maar het gaat mij erom,dat er achter je rug om wordt gekletst,en ik heb liever dat ze mij dan ff tippen en advies geven. Kommentaar kan je ook als een positieve reaktie zien,al is die kommentaar wat negatief.

Groetjes Gerda

• Lenie

Helemaal mee eens.

Hokken zonder keutel zijn niet gebaseerd op de realiteit.

Tenzij ze twee minuten ervoor zijn schoongemaakt.

Maar sommige mensen grijpen nu eenmaal alles aan om over een ander te lullen, dat zal nooit veranderen.

• fantasyli

als je een keutelvrijhok hebt heb je zieke caafs!

je zet ze terug en hup het begint te draaien.

soms lijkt het me wel reuze handig als ze een beetje zindelijk zouden zijn…al deden ze het maar in 1 hoek, dat je die elke dag ff leegschept..maarja..

• MoniqueW

Als ik het goed heb laten caafjes zo een 100 keuteltjes per dag…x 20 > tel uit je winst:) Moet toch minstens de hele dag schoon blijven toch:)

Trek je er maar niks van aan Gerda…Ik zeg altijd maar zo > Mensen die over je kletsen doen dit meer uit onzekerheid of jaloezie. Zielig gewoon. Het zegt meer over hun dan over jou.

• Witches at work

Hoi Gerda

Nog vrij recentelijk ben ik geheel onverwacht bij je langs geweest en heb ook je stal mogen bewonderden~!~

Als het bij jou een bende is in de stal, dan hebben er veel meer fokkers een regelrecht puin/stinkzooi!!!

Jou huisvesting is toppie! Lekker ruim in groepen en samen opgehokt zitten je caafs.

Qua schoonhouden zit je ergens in het midden tot zelfs iets daar boven uit naar de schonere stal dus. Ik had geen neusklem nodig ha ha van de stank!

Een kantekening heb ik wel, als ik de hokken schoon heb blijven ze een hele poos schoon, als het snel versmutst/vervuild moet je tussen tijds het hok aanvullen met strooisel. ik heb hier stro voor maar vlasvezel/zaagels ed kan ook natuurlijk.

En natuurlijk NOOIT caafs op de foto zetten in een vervuild hok maar zoals Jipke schetst ze eruit halen en ff de moeite voor nemen er iets leuks van te maken.

Succes,

gr. D#S

• Gerda_H

Hoi Ine, Dat weet ik,maar had daar ff geen tijd voor. Ik doe dat nu ook hoor. ff een handdoek over mijn printer,gordijn dicht,en maar hopen dat ze stil willen zitten. De drukkere caafs houd ik op mijn hand.

Groetjes Gerda