Flessen Ferplast

• Susan

Maandag dus een prachtige kooi gekocht. Hij bevalt echt prima, maar…..

Er komt steeds water uit de flesjes met als gevolg dat het zaagsel wat er onder ligt hartstikke nat is. Iemand ervaring met deze flessen?

Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is:

• Susan

Foutje, als je op de foto klikt is hij wat groter.

• Elly

Hier lekken ze ook flink. Ik heb er een steen onder liggen om het water op te vangen. Op deze manier blijft het hok een stuk droger.

Elly

• Monique

Persoonlijk vind ik deze drinkflessen waardeloos. Ik zou als ik jou was een gewone drinkfles halen, zo een met een rode dop met gewone drinktuit. Volgens mij zijn die ook prettiger voor de cavia's.

Ik heb zelf weinig last van lekkende flessen (je moet ze sowieso helemaal vol doen).

Je hebt een lekker ruim hok voor de cavia's!

• MoniqueW

Hoi Monique,

Als je ze één keer laat vallen lekken ze ook. Maar veel beter dan dit is er niet.

Bij een grote fles van mij die lekt heb ik er een klein bakje onder gezet.

• Gerda_H

Nou Monique, deze flessen willen ook lekken hoor. Ik heb ze ook,maar er zijn er twee die lekken. http://www.dannys-stuntpaleis.nl/N_frame.html?http://www.dannys-stuntpaleis.nl/

Ze lekken niet,en kunnen van bovenaf gevuld worden.

Je hebt een prachtig hok hoor Suus.

Groetjes Gerda

• Susan

Dank je Gerda

en de anderen. Ik ga dus maar op zoek naar andere flessen, of misschien toch maar weer terug naar de “gewone”. Maar ja het oog wil ook wat he:o

• Miriam

Zo'n zelfde drinkfles zat hier ook bij de kooi. Deze was net zo lek als die van jou.

Ben ermee terug gegaan naar de winkel en kreeg gelijk een ‘normale’ fles mee. Zo eentje met een kogeltje in de drinktuit.

• Susan

Die heb ik nog wel. Er naar toereizen is nog duurder dan zo'n fles;)

• Shirleyk

Ik heb sinds kort ook zo'n drinkfles, maar bevalt me goed.

Ik heb met die andere flessen ook wel lekkende gehad.

Denk dat er af en toe gewoon een foute tussen zit.