REUS is in Arnhem aangekomen na wat problemen :)ot

• basjeeeee

Haha, ja natuurlijk, Jacq pakt een keukenmes en chop chop op het aanrecht, gelijk soepballen hoppakee :D

Houd toch op.

• Witches at work

Hoi Manu

Nou we dachten zo; “waaron makkelijk doen als het ook moeilijk kan???”.

Ik bedenk me nu ter plekke dat dat ook jou gedachten gang is toch???

Zitten we ook eens een keer op EEN lijn ha ha ~!!~

Prettige avond verder.

En ach maak je niet te druk, het komt allemaal goed mijt FLAP ehhh REUS bedoel ik!!

gr D#S

• Witches at work

Hoi FLAPPIE

Nou hij was eigenlijk als kerstdiner bedoelt, maar dat vonden we toch een beetje zielig bij nader inzien en toen dachten we als RAM zijn balletjes mist wordt ie vast iets makker bij Sunflowers ranche Arnhem.

Eind goed, al goed!

gr D#S

• nnatasja

Dus met de kerst worden er gehaktballen gegeten :D

• Witches at work

Hoi Natasja

Nou ik vrees dat ze heel erg oneerbieding de ehhhhhhhhhh je weet wel in worden getieft~!~

Rammen zijn helaas niet erg populair vaak net als de beren bij de caafs TE dominat vaak he???

Ach bij de mens kunnen de kerels er ook van van toch maar ja die mogen ze wel houden dan hun gevalletjes.

Tja niet echt eerlijk maar vaak wel erg noodzakelijk om de mannelijke dieren een leuk leven verder te kunnen geven.

Deze REUS heeft hopelijk veel geluk, anders had ik hem liever zelf houden.

gr. D#S

• jacquelinesbeestenspul

nee konijntje

hij word in een oude laars geduwd met hoofd naar beneden en dan hoppa mes erin en ballen eraf :D:D:D:D:D:D:D:D veels te modern op de keukentafel ik hou liever van de ouderwetse methodes

ik eet daarna lekkere tomatensoep met ballen *D*D*D

groetjes jacqueline

• M.

citaat D#S: ‘… Rammen zijn helaas niet erg populair vaak net als de beren bij de caafs TE dominat vaak he??? …’

Ik fok toch al een paar jaar konijnen (in verschillende rassen door de jaren), maar hier ben ik het pertinent meer oneens. De rammen zijn doorgaans evenwichtiger van aard dan de voedsters. Welke laatsten zich meer dan eens door hormonen laten leiden, en zeker meer territoriaal bewust zijn dan de rammen.

Ik adviseer mensen dan ook altijd een lichte voorleur voor een ram. De rammen in mijn ras (maar zeker ook andere rassen) blijven langer ‘goed’ en showwaardig dan menige voedster. In het tweede jaar zijn de rammenkoppen meer expressief, en type en bouw komen meer tot uitdrukking bij een goede conditie. (Mits goed geselecteerd, maar dat heldt voor alles.)

M.

• konijn

Lees hier vaker mee,maar jij bent toch degene met die da als vriendin.Die na sluitingstijd castratie's en sterelisatie's uitvoerd in de keuken.Maak er een geintje van…zielig hoor.

• jacquelinesbeestenspul

het is net zo zieig als jij nu anoniem meetypt :D:D

konijn heeft er geen last van :) en nee de cavia's worden netjes in de praktijk geopereerd met narcose :D:D omdat een cavia toch de nodige nazorg nodig heeft en je niet zomaar een narcose kan geven maar goed dat weet jij denk ik niet :)

wat is er nu zielig aan een casteratie ??????????? leg dat eens uit

het konijn heeft er gen last van hoor die is vrolijk wortel aan het eten nu :)

jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

owja esther uit deventer je kan wel anoniem overkomen maar je mailprovider veraad je in deze :D:D:D:D:D:D:D

rellen kan je ook onder je eigen naam doen is veelgezelliger en eerlijker