REUS is in Arnhem aangekomen na wat problemen :)ot

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

na veelheen en weer gebeld te hebben met ine is nu de reus bij mij thuis aangekomen en tjonge wat een beest zeg pfffffffffffffffffffffffffffffffffff erg groot hoor hahahaaha

ine belde me vanmorgen op met de vraag of de reus vandaag al opgehaald kon worden bij het station ipv morgen (ine gaat morgen lia helpen met foto's maken en wilde op de heen reis de reus afleveren)

ik stond te wachten op ine en de telefoon ging dus ik opgepakt en dat was onze natanya :) kletsend en afwachtend op ine deed mijn autootje erg raar opeens :( accu opeens zomaar leeg ik kon er hartelijk om lachen want zoiets gebeurd mij weer hahaahahahaa ik heb netjes iemand aangehouden die me even hielp met startkabels en ik heb de motor maar laten lopen was t ebang dat ie het weer niet deed hahahaaha

ik heb na wat vertraging aan ine haar kant nu de reus in huis en hij word morgen gecastereerd ik vind hem monsterlijk groot maar hij is erg lief :)

dames voordat jullie gaan zeuren ine heeft dit allemaal vrijwillig gedaan en vandaag ok haar kostbare tijd voor dit diertje genomen om hem vrijwillig naar arnhem te brengen :D:D:D

ine je bent toppie vandaag en we zijn lekker nat geregend maar de reus is in goede handen :)

groetjes jacqueline xxx

• Natanya

Nou gefeliciteerd…ik ben nog aan het denken om dat van Ine te plaatsen…hahaha

Zie nog wel misschien doet Ine dat wel.

Groetjes Natanya

• shirleyk

De reus maakt zo nog wat mee! Superleuk, hoop dat ie een goed huisje krijgt.

• Marijke

Super werk verricht dames! En is dat zijn nieuwe naam: De Reus? Vind ik eigenlijk stiekem wel een leuke naam voor hem.

• lia

hoi hoi jaqueline ben blij dat de reus bij jou is en ik ben blij dat ik ine niet alleen toppie vind ze is echt een schat degene die haar kennen weten dat .morgen komt ze bij mij waar ik echt super naar uit kijk ik ben in dat opzicht net als ine alles voor een ander doen ik had deze week op pb al gevraagt wat nu beter was een goed huisje voor een konijn zoeken of zoals ik mee maakte dat je een konijn gedumpt vind aan de kant van de weg dan koos ik toch echt wel voor het eerste .dieren zijn voor mij heel belangrijk .joh ik wens je nog heel veel plezier met je nieuwe aanwinst groetjes lia

• jacquelinesbeestenspul

hoi marijke

nee hij heet officieel zilver maar ik vind reusje ook wel erg lief hahaha

hij krijgt echt een goed huis samen en gezellig met heel veel ruimte

groetjes jacqueline

• Witches at work

jacquelinesbeestenspul schreef:

>

> hoi allemaal

>

> na veelheen en weer gebeld te hebben met ine is nu de reus

> bij mij thuis aangekomen en tjonge wat een beest zeg

> pfffffffffffffffffffffffffffffffffff erg groot hoor hahahaaha

>

> ine belde me vanmorgen op met de vraag of de reus vandaag al

> opgehaald kon worden bij het station ipv morgen (ine gaat

> morgen lia helpen met foto's maken en wilde op de heen reis

> de reus afleveren)

>>>D#S Correctie Jacq ha ha, ik wilde hem morgen ochtend in alle hergots fruhe

(goed geschreven? mn spreekduits is veel beter dan mn schrijven) en jij viel bijna van je sokkel af zo vroeg dat ik al in Arnhem zou zijn. VOOR je 1e bakkie koffie/thee! Om 7.00 uur of 7.30 zou ik hem anders morgen hebben gebracht.

Voor een heks maakt dat niet uit zo vroeg ha ha~!~~

Ik ben nu net thuis; 1.00 wilde ik vetrekkken uit Boxmeer en zou om 13.30 al bij je zijn, half uur vertraging vanuit Boxmeer, werd ong. 14.30 Arnhem/zuid1 5.04 vertrokken vanuit Arnhem, en nu wel strak 16.00 Boxmeer thuis met een super licht koffertje!

Dus toen bood ik je aan het toch maar vandaag ff te doen, scheelt me morgen weer een keer in en uit stappen.

>

> ik stond te wachten op ine en de telefoon ging dus ik

> opgepakt en dat was onze natanya :) kletsend en afwachtend op

> ine deed mijn autootje erg raar opeens :( accu opeens zomaar

> leeg ik kon er hartelijk om lachen want zoiets gebeurd mij

> weer hahaahahahaa ik heb netjes iemand aangehouden die me

> even hielp met startkabels en ik heb de motor maar laten

> lopen was t ebang dat ie het weer niet deed hahahaaha

>

> ik heb na wat vertraging aan ine haar kant nu de reus in huis

> en hij word morgen gecastereerd ik vind hem monsterlijk groot

> maar hij is erg lief :)

>

> dames voordat jullie gaan zeuren ine heeft dit allemaal

> vrijwillig gedaan en vandaag ok haar kostbare tijd voor dit

> diertje genomen om hem vrijwillig naar arnhem te brengen :D:D:D

>

> ine je bent toppie vandaag en we zijn lekker nat geregend

> maar de reus is in goede handen :)

>

> groetjes jacqueline xxx

>>>D#S Graag gedaan, en ehhhhhhhhh is vind hem om op te vreten zooooooooo mooi!!! O, nee dat mag je niet zeggen he,dat nemen ze hier meteen letterlijk~!~

Hij is wel fors en zwaar, en lekker actief. Ik heb nog een afscheids foto van Reus gemaakt.

Zijn naam is eigenlijk GRIJSJE saai he? Andrea verzint wel wat voor hem denk ik.

En denk aan izjn voer Jacq dat “monstertje” is stront verwent zoals ik al aangaf!

• Manu

Waarom gaat íe eigenlijk niet direct van zijn oude eigenaar naar zijn nieuwe eigenaar, maar via twee tussenstations?

• jacquelinesbeestenspul

hoi manu

hij is tijdelijk bij mij omdat hij morgen hier gecastereerd word door mijn vriendin

en ine was zo lief om hem bij mij te brengen vandaar dat hij even gereisd heeft

zondag komt de nieuwe eigenaar hem ophalen

groetjes jacqueline

• konijn

:) weer een aanrecht castratie he???????Het arme dier,kan weer niet wennen wordt gelijk geholpen.