hoi allemaal
na veelheen en weer gebeld te hebben met ine is nu de reus bij mij thuis aangekomen en tjonge wat een beest zeg pfffffffffffffffffffffffffffffffffff erg groot hoor hahahaaha
ine belde me vanmorgen op met de vraag of de reus vandaag al opgehaald kon worden bij het station ipv morgen (ine gaat morgen lia helpen met foto's maken en wilde op de heen reis de reus afleveren)
ik stond te wachten op ine en de telefoon ging dus ik opgepakt en dat was onze natanya kletsend en afwachtend op ine deed mijn autootje erg raar opeens accu opeens zomaar leeg ik kon er hartelijk om lachen want zoiets gebeurd mij weer hahaahahahaa ik heb netjes iemand aangehouden die me even hielp met startkabels en ik heb de motor maar laten lopen was t ebang dat ie het weer niet deed hahahaaha
ik heb na wat vertraging aan ine haar kant nu de reus in huis en hij word morgen gecastereerd ik vind hem monsterlijk groot maar hij is erg lief
dames voordat jullie gaan zeuren ine heeft dit allemaal vrijwillig gedaan en vandaag ok haar kostbare tijd voor dit diertje genomen om hem vrijwillig naar arnhem te brengen :D:D
ine je bent toppie vandaag en we zijn lekker nat geregend maar de reus is in goede handen
groetjes jacqueline xxx