fokker (ster) gezocht

• astrid

Hallo!

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, zo niet dan hoor ik het wel!

Ik heb sinds een paar maanden een dierenspeciaalzaak geopend in Maastricht en nou wil ik natuurlijk ook dieren verkopen, alleen vertik ik het om deze bij een groothandelaar in te kopen (jullie weten vast zelf wel waarom). Ik heb onlangs een hobbyfokker van konijnen gevonden, nou ben ik dus nog op zoek naar iemand die mij caviaatjes kan bezorgen, een vouwoortje is bij mij natuurlijk niet erg, terwijl het voor de show natuurlijk wel een probleem vormt. Ik verkoop de cavia's alleen per 2 of meer, tenzij ze er thuis al eentje hebben en vindt het veel belangrijker om te zorgen dat de dieren die ik verkoop een goed thuis krijgen als om er massa's van te verkopen en alleen naar de omzet te kijken. Verder vind ik het leuk als ik er zo af en toe met stamboom zou kunnen krijgen! Ik wil dan ook gerust 15 euro betalen voor een leuke en gezonde cavia. In plaats van mensen af te schepen met een zakje voer ofzo!

Hopelijk hoor ik iets van 1 of meerdere van jullie!

groetjes Astrid

• K-Town Madness

Ik weet niet of veel fokkers aan Winkels verkopen!

Teminste sommige of de meeste verkopen ze liever direct denk ik.

Maastricht is weer een winkel rijker lees ik dus.

Wie weet stappen we wel eens binnen hehe.

Teminste als we in de buurt zijn , niet dat ik heel ver weg woon.

• renate

Hallo Astrid,

Volgens mij heb je in augustus al vertelt dat je met fokkers wil werken voor je dierenvoorraad in de winkel.

Ik (renate uit heerlen) heb je toen al een e-mail gestuurd en gezegd dat ik je wel wil helpen om fokkers te zoeken maar daar heb je niet op gereageert.

Dus…………Bij deze.

Groetjes Renate.

• astrid

hallo renate!

Kan me die mail helemaal niet herinneren, overheen gelezen denk ik. Sorry!

Maar als je me wilt helpen graag!

groetjes Astridrenate schreef:

>

> Hallo Astrid,

>

> Volgens mij heb je in augustus al vertelt dat je met fokkers

> wil werken voor je dierenvoorraad in de winkel.

> Ik (renate uit heerlen) heb je toen al een e-mail gestuurd en

> gezegd dat ik je wel wil helpen om fokkers te zoeken maar

> daar heb je niet op gereageert.

>

> Dus…………Bij deze.

>

> Groetjes Renate.