Hey, ik heb een fantastische aanbieding. Ik zoek namelijk een babysit voor mijn 2 konijntjes, het zijn echt 2 schatjes! Ik woon in Corbera de Llobregat, een 15km van Barcelona. Ik ga op verlof van 26 februari tot 3 maart en zoek iemand die in die periode graag ons appartementje zou huren tegen een goedkope prijs en dan in ruil op Pluisje en Nipje letten. We dachten voor deze periode een 100EUR te vragen voor 2 personen. Het is een leuk appartementje van een 70m2, een grote woonkamer, een keuken met oven en microgolf, 2 kamers (slaapkamer met dubbel bed en kamer voor konijnen) en een patio (wasmachine ook aanwezig). De woonkamer heeft een heel groot raam, van waaruit je de bergen ziet. Er komt vlakbij een bus die in een half uurtje in Barcelona is. Hier kan je wat info over de plaats vinden: www.corberadellobregat.org/ Voor de verzorging vraag ik enkel dat jullie zorgen dat ze dagelijks eten en drinken krijgen en af en toe wat groen gaat plukken, want daar is zijn ze altijd heel blij mee. Wij laten ze overdag altijd vrij in de kamer rondlopen en als we thuis zijn in de hele woning. Als je geïnteresseert bent, dan stuur ik wel enkele foto's van ons konijntjes en het appartement.
Groetjes,
Yanna