VLAAMSE REUS~!~

• Witches at work

Hoi hoi

Vanmiddag een caviaklant hier gehad die een nieuw adres zoekt voor dr Vlaamse reus ram (=groot formaat konijn) van nog geen jaar oud.

Ze hebben de ruimte die deze jongen nu inneemt nodig voor de cavia's en deze jongen kan niet met de cavia's in een hok, dus dat was het heikel punt nu!

Dit dier kan evt mee naar IJselstein komende 23e december voor degene die hem wil. Kosten zijn alleen het voer wat ik hem ga geven de komende wkn.

Als iemand hem wil mag hij zolang hier wonen, ik heb wel de ruimte voor hem.

Ik heb nog geen foto, en weet ook niet hoe groot en zwaar hij nu is.

Hoop deze info vandaag nog te krijgen.

Ik hoop niet dat ie TE leuk is, want dan vrees ik dat ie hier blijft plakken en niet meer weggaat ha ha~!~

gr. D#S

• Manu

'Tja da's ook een leuke manier om je overschot af te laten vloeien. Maak eerst af waar je aan begonnen bent!!

• Witches at work

Hoi hoi

Ow is het nu ineens MIJN overschot ha ha grapjas~!~

Of doel je op de persoon die het mij vroeg?

Veel mensen beseffen vaak niet dat een Konijn lang niet altijd het meest makkelijke dier is om te hebben.

En ach, om er dan met tegenzin mee verder te gaan terwijl andere er wel lol aan zouden kunnen beleven ids natuurlijk ook belachelijk.

Prettige avond verder, en bedankt voor je welgemeende support waardeer ik zeer.

gr. D#S

• esther

Ine zet hem anders op konijnenprik.Daar zitten liefhebbers genoeg voor deze reuzen:)

En ach ,,,,als hij kan blijven,is dat ook goed toch.Ze zijn vaak zo lief.:)

gr esther

• Manu

Beiden. De persoon die het jou vroeg en jij. Jij was toch ook bezig om in te krimpen?!

• basjeeeee

Mail mij anders even Ine, liefst met foto's, zit hier helemaal in de grote konijnen zoals je weet…

• Witches at work

Hoi Manu

Inkrimpen??? Nou nee niet echt ha ha grapje whahahahah~!~

Verras jezelf eens, en de rest hier door voor de afwissling eens

een keer positief te reageren~!~ Het zal je niet misstaan denk ik!

gr. D#S

• Witches at work

Hoi hoi

De Vlaamse reus gaat naar Andrea van Sunflowersrance te Arnhem~!~

Hij wordt gecastreerd en mag daarna bij de andere rammen aldaar lekker buiten vertoeven.

Zeer spoedig gaat hij daarna toe.

Bedankt voor jullie meedenken,

gr. D#S

• Manu

Is heb in deze geen reden om positief te reageren. Wat mij verontrust is dit; EEN MINDER SERIEUZE CAVIAFOKKER, die haar klanten dieren bij zich laat droppen.

• swaas

Ik vond de reactie héél onvriendelijk…sorry dat ik het zeg, maar als iemand een dier wil wegdoen vind ik vooreerst al, dat die persoon zijn verantwoordelijkheid draagt door voor het dier een opvang te zoeken, (en het niet dumpt zoals velen doen).

Daarnaast vind ik dat de persoon die er een huis voor wil zoeken en het opvangt, deze Kritiek niet verdiende, ze stelde haar plaats toch maar ter beschikking tot er een oplossing was, waarom dan zo kattig gereageerd werd, vind ik spijtig, zelfs als was ze van plan om te minderenmet haar eigen dieren, een helpende hand verdiend toch altijd een steuntje….geen afbraak (zo denk ik erover)

Gelukkig heeft het beestje zo te zien, keus genoeg waar het naartoe kan…..met of zonder negatieve commentaar……