Ivomec of Ivermectine??
Bij de Welkoop ofzo??
groetjes Jannet
Hoi hoi
De mijne in Boxmeer doet ook bijna alitjd moeilijk echt om alles!
Een tijdje teru hadden er hier wat caafs wat geirriteerde oogjes vraag Terramivcin zo'n anit bioticazalfje moet ik ook eerst laten kijken.
Doe ik dus echt niet omdat ik uit puper ervaring weet wat eraan gebeuren moet.
Echter die in Oploo een paar dorpen verder doet nooit moeilijk, ze hebben echt wel door dat je niet gaat liggen klooien hoor!
Wat ik wel een punt vind is dat er veel fokkers zelf Ivomec inspuiten bij hun caafs!
Ik spuit hier 0,0 nog mezelf nog mijn dieren niks!~
Ik vind dat je daarvooor moet zijn opgeleidt en dan ben ik niet klaar dus doe ik het ook niet.
Ik geef ze het oraal dus via de bek, en geef PARASITA van BOGENA.
Daar zit een redelijke concentratie in namelijk en het moet echt inwendig uitwendig dus sprayen is vaak niet afdoende omdat het een parasiet is die je moet uitschakelen.
Ik heb hiervoor een leeg, groter sterilon flesje zodat er niet teveel uit komt ineens en ook omdat het super makkelijk doseert en niet kaopt kan vallen ect.
Ik plak er zelf een stikker op met IVOMEC erop!
Ik ben erg nauwkeurig met dat soort zaken. Als iemand anders in mijn kastje kijkt moet ie het ook meteen snappen.
Ik heb mijn laatste geval een jaar terug nog met Ivomec laten inspuiten bij mn DA echter de caaf ging dood erna, nee voor mij geen inspuiten dus. En geen DA voor schuft gevallen ik heb er redelijk snel zelf grip op gelukkig!
gr. D#S
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?