voor degene die over skinny adventure verkeerde op vatting krijgen

• lia

voor de fokkers die zich aan gesproken voelen vanwege het woord skinny dat kwam dus bij mij weg .ja inderdaad in mijn tijd had je skin heads en de man die mij aan sprak bij de tatoo shop dat was een skin head en de baas van de winkel ook vandaar het woord skinnys wat overigens niet op skinny cavias slaat groetjes lia is als een grap bedoeld wel echt gebeurd maar wou het met jullie delen mijn leuke ervaring

• Chalet de Cobaye

Hoi Lia

whahahaha dat jouw dat net moet overkomen ,ik had je gezicht wel willen zien whahahahahahahahahahah.

Het is vaak een apart slag mens, die in dat tattoo wereldje zitten ,zelf ken ik er genoeg en kan er goed mee overweg,ja en ze zijn vaak net ffies een tikkeltje anders hihihi maar daarom niet minder !!!! Ik kan er zeker wel om lachen !!!

En nog bedankt voor je mooie kaart ,hij is vandaag aangekomen !!!!!!

gr liefs Es

• lia

hoi hoi es ja dat was een hele ervaring joh .das mij nog nooit overkomen ik zelf heb zoals je wel weet een adelaar op me boven arm en miguel heeft nu op zijn boven arm een grieks teken van zijn sterren beeld hij is er super trots op het teken van de steen bok wat ik dus ook ben ach en hij word met een dikke maand 17 en vond dat hij nu zelf mocht beslissen als hij een tattoo wou .ben blij dat je de kaart leuk vond was wel een vroege kerst kaart maar dat maakt niks groetjes liaik zie je 22 december wel in utrecht doei

• Maria

Vind je zoon van 16 de tattoo ook nog zo leuk als hij 80 is??

• Witches at work

Hoi hoi

Als ie dan nog leeft hahahahaha~!~

WAt een onzin zeg, wie dan leeft die dan zorgt, zo kun je nooit wat doen toch?

Als je 80 bent hangt er vast wel meer wat slapper de papper dan maakt zo'n uitgelopen tekening ook niet veel meer uit denk ik~!~

Maar ga jij maar lekker piekeren over wat je gaat doen op je 80e, ik ga eens denken over wat ik morgen ga doen poeh poeg wat een gedoe………….

D#S

• basjeeeee

Nou moet ik toch aan het gedichtje op het pb denken nu het over hangen en slapper de papper gaat :D;)

• Witches at work

Hoi hoi

En gelukkig heb ik daar lekker nog geen last van ha ha~!~

Ik heb gewoon geen tijd om de hele dag in de spiegel te kijken en tegen mezelf aan te zeveren van oh dit en oh dat en zal ik dit of dat eens laten doen.

Sorry hoor, tegenwoordig lijkt het wel alsof alleen het uiterlijk nog boeit zeg!

Vanochtend kreeg ik nog een welgemeend compliment van mijn man, die ik al sinds; september 1978 ken, en toen als een blok voor viel zeg maar.

Waarop ik zei; “ach het innerlijk is toch veel belangrijker zeker op onze leeftijd?”

Kon hij niet waarderen die opmerking dat ik het maar flauwekul vond ed.

Hij vind uiterlijk net als vroeger nog steeds zo belangrijk, terwijl ik wel graag er goed en verzorgd uitzie, maar ook de diepere zin van het leven super belangrijk zo niet NOG belangrijker vind.

Mijn uiterlijk is een kado'tje van mijn ouders. Mijn innerlijk iets van mezelf~!~

gr. D#S

• Gerda_H

Vast wel, Hem kennende. Hij is niet een jongen die over één nacht ijs gaat hoor. Hij zal hier heel goed over nagedacht hebben. En ik ken Lia haar zoon al van de peuterschool.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Nou Ine, maar uiterlijk mag je er ook nog best wezen hoor.haha.Dat zal je man toch wel met mij eens zijn,hoop ik?

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Gerda

Dat hoop ik ook voor hem ha ha~!~

En zo niet dan toch he???

gr

D#S