LIA'S TATOE SKINNY ADVENTURE> deel 1-OT<

• Caviafarm LiLo

Hoi Saskia,

Ik ben het met jou eens. Ik ben zelf helemaal ondergetatoeeerd (beide armen en mijn hele rug). Maar dit heb ik pas gedaan vanaf mijn 32ste. Mijn kinderen vinden het gelukkig lelijk en probeer hen ook duidelijk te maken dat je dit pas kunt beslissen als je ouder dan 30 bent. Ze zijn pas 4 en 2, maar ik zal hen indoctrineren dat dit voor hen pas een mogelijkheid is als ze zeker boven de dertig zijn , want dan kun je hier pas goed over beslissen en niet eerder. Je wordt ook in deze tijd hier nog steeds over be- en veroordeeld. Ik hen rechten en nederlands gestudeerd op de universiteit en wordt door sommige mensen toch gezien als kamp en uitschot.

Evelien

• MoniqueW

Hoi Evelien,

Ik was ook net begin 30 toen ik ze liet zetten, maar bij mij zie je er eentje als ik een hemdje aan heb als het heel erg warm is. Met een T-shirt zie je hem ook niet.

Ze zijn ook bescheiden hoor en één heeft een betekenis voor me.

Ik zal hem mijn kinderen ook echt niet aanmoedigen hoor!!! Ik ben ook erg voorzichtig met alle ziektes waar je ook nog eens risico mee loopt.

Ik vind het wel belachelijk om er iemand op te beoordelen. Deze mensen zijn niks anders dan wie dan ook. Ik ken een man en als je die ziet denk je van oepsss, nou ik heb hem ook nog leren kennen via onze kinderen en het is een ontzettende lieve man die heel lief is voor zijn kinderen. Het is maar de buitenkant. Je moet de mensen beoordelen op de binnenkant.

• Gerda_H

Monique, ik ben het helemaal met je eens.

Wij hebben hier in de buurt de naam a sociaal,omdat mijn meiden nog weleens willen schreeuwen,en het hier niet altijd even netjes is. Maar wij hebben wel altijd de deur voor iedereen open staan,en helpen iedereeen die we kunnen helpen. ik zeg altijd, de mensen die ons a sociaal noemen,weten niet wat dat woord precies betekend,en moeten eens naar zichzelf kijken.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Tja, als het allemaal wel meevalt bij jullie kan je die mensen het alleen maar kwalijk nemen dat ze last hebben van stereotypering, maar moet zeggen dat ik zelf ook niet zit te wachten op een krijsend gezin in de straat hoor ;)

• nnatasja

dat is tegenwoordig zo vreemd toch helemaal niet meer … zie zoveel meiden van 16 met een tattoo lopen.

Ik heb zelf 2 tattoo's ( twijfel over een derde ) en enkele gaatjes en piercings , mijn meiden van 10 en 12 lopen nu al te zeuren om een piercing .. maarja hun papa zet ze zelf ( tattoeerder en piercer ) dus ze worden er ook wat sneller mee geconfronteerd , toch zullen mijn meiden echt niet op hun 14de met een piercing lopen hoor , ik hanteer de ouderwetse stelling .. “ als je op je eigen woont mag je alles doen waar je zin in hebt ” :D

Het grappige is wel dat ik meer ouders zie die problemen hebben met een piercing dan met een tattoo .. terwijl je toch eigenlijk beter kan kiezen voor een piercing als een tattoo omdat een piercing veel minder zichtbaar is als je die later niet meer zou dragen ..

• Caviafarm LiLo

Ik heb mijn beide armen tot over mijn ellebogen vol gekladderd. Mijn broer is tatoeeerder (na henk schiffmacher de beste en bekendste in tatoowereld). Mijn broer is ook inderdaad niet de gewoonste. Hij is apart maar ik kan zeggen wel erg grappig en leuk. Wist je dat zij ook groupies hebben zoals bekende popsterren? Ik weet wel waarom en dat is omdat hij gemiddeld 1000 euro per dag verdiend. hahaha.

Maar ik heb altijd topbanen gehad en leiding gegeven en heb dit nooit kunnen laten zien omdat ik dan niet serieus genomen werd. Soms als hier in de zomer klanten komen dan verontschuldig ik me ook altijd (niet nodig maar toch doe ik dat).

Jammer de bammer.

Evelien

• Saskia

Nee klopt, ik ben zelf 21, maar ik vind het doodzonde om op je 16e een tattoo te nemen. Als je 30 bent heb je écht niet meer dezelfde ideeën als je 16 bent en ik denk niet dat je op zó'n jonge leeftijd al kunt beslissen en kunt overzien waar je de rest van je leven tegenaan moet kijken op je lichaam (of een ander, als het op een plek zit die je zelf niet kunt zien). Hoe vaak hoor je verhalen van jonge meiden die in een bezinning zo'n kontgewei zetten en die het later weg laten halen omdat ze dan pas beseffen dat het eigenlijk echt niet mooi is…. Ik ben zelf geen wild en onbezonnen type, nooit geweest, maar heel veel klasgenoten op mijn 16e waren dat wel en doen zo gemakkelijk dingen waar ze spijt van krijgen….. En dat is gewoon zonde…. als je weet wat een drama het is om die dingen te laten verwijderen *huiver*

• Witches at work

Hoi hoi

Mee eens een gaatje kun je min of meer wer dicht laten groeien is zelfs gebeurd bij mn oudste dochter.

Die heeft dr navel piercing 2X laten zetten. Tatoe gehalte in dit gezin=0,0

Als er iemand hier een eentje zal nemen zal ik dat zijn, ik ben hier degene die de meest aparte dingen wel leuk kan vinden, de rest hier is een stuk behoudender.

gr. D#S

• Witches at work

Caviafarm LiLo schreef:

>

> Ik heb mijn beide armen tot over mijn ellebogen vol

> gekladderd. Mijn broer is tatoeeerder (na henk schiffmacher

> de beste en bekendste in tatoowereld). Mijn broer is ook

> inderdaad niet de gewoonste. Hij is apart maar ik kan zeggen

> wel erg grappig en leuk. Wist je dat zij ook groupies hebben

> zoals bekende popsterren? Ik weet wel waarom en dat is omdat

> hij gemiddeld 1000 euro per dag verdiend. hahaha.

>

> Maar ik heb altijd topbanen gehad en leiding gegeven en heb

> dit nooit kunnen laten zien omdat ik dan niet serieus genomen

> werd. Soms als hier in de zomer klanten komen dan

> verontschuldig ik me ook altijd (niet nodig maar toch doe ik

> dat).

> Jammer de bammer.

>>>D#S Dat deed je ook de 1e keer toen je bij mij kwam weet je nog, en ik dacht alleen; zow die heeft er werk van laten maken, een heel kunstwerk zeg~!~"

Ik zelf hoef zo'n truitje niet van tatoes, echter ergns een kelintje lijkt me wel heel leuk, maar ja zoals ik al aangaf de rest hier is er niet voor in en het is wel erg definitief.

Toch ik ga het vast een keer doen ha ha~!~

Bij de politie mocht je wel tatoes, liever niet maar het werd wel gedoogd.

Enkele collega;s hadden ide ook evenals een tong piercing iehhhhhhhhhhhhh~!~

Dat vind ik dus echt 3X niks!!!

gr. D#S

>

> Evelien

• lia

hoi hoi mijn zoon miguel weet dus heel goed wat hijdoet hij heeft de tattoo op zijn boven arm laten zetten net als ik en heb altijd t shirts in de zomer aan en zie je er totaal niks van maar ja smaken verschillen is maar goed ook zou niet best zijn dat iederren van het zelfde hield smaken verschillen en maar goed ook anders werd het te eentonig groetjeslia