LIA'S TATOE SKINNY ADVENTURE> deel 1-OT<

• Witches at work

Hoi hoi

Lia Pacecho uit Groningen,ja je leest het goed ook bovenin het land kennen ze het fenomeen TATOE al~!~

Haar zoon Miquel van 16 die wilde er eentje laten zetten.

De verkoper EEN HEUSE SKINNY BEER VAN ONGEVEER 35 JAAR

gaf uitleg en vroeg: “wil je een tatoe?”.

Lia liet spontaan dr tatoe zien ergens op dr bovenarm, en toen zei die vent;

“ga je je uitkleden???”.

Hij bekeek die tatoe en vond hem mooi!

De verkoper deed zijn rits van zijn broek open om ook zijn tatoe te laten zien, en tot lia's stomme verbazig had ie er niks onderaan…………………………….

Hij wilde nog verder gaan echter een andere klant zij hem;'dat kun je niet maken dr zit een kind bij".

“Verdient het goed vroeg Lia”, ja aardig goed dan kunnen we nog wel een avondje uit zei hij.

Hij voerde een stripact op voor lia stond al in zijn blote buik

GEEN ONDERGOED Lia was geschokt hierdoor ha ha ~!~

En het stomme was dat Lia op zo iets niet eens in gaat zeg!

Had een leuke avond kunnen worden toch???

Ze mocht de rest ook wel zien, maar wilde dit niet.

Lia je bent TE BRAAF!!! Vind de heks~!~

wordt vervolgd……………………………………

Ze gaat vanmiddag weer namelijk~!~

Hopelijk maakt ze nu een foto van deze heuse Nederlandse Skinny beer!!!

gr. D#S

• Mariska

Jeetje wat een gebeurtenis zeg! Ik zou de krant bellen, dit moet heel Nederland toch zeker wel weten?

• Gerda_H

Haha, ja Ine, die vent zou jij moeten leern kennen. Een heel aardige gozer met veel grapjes. Zit geen kwaad in hoor. En is een goede tattoe en piercingzetter. De meiden van mij gaan ook altijd naar hem.Ik geloof het direkt hoor, dit verhaal. Zo is hij wel,maar meent er niks van. Jammer dat lia mij dit niet heeft verteld via de chat. haha.

Groetjes GerdaWitches at work schreef:

>

> Hoi hoi

>

> Lia Pacecho uit Groningen,ja je leest het goed ook bovenin

> het land kennen ze het fenomeen TATOE al~!~

>

> Haar zoon Miquel van 16 die wilde er eentje laten zetten.

> De verkoper EEN HEUSE SKINNY BEER VAN ONGEVEER 35 JAAR

> gaf uitleg en vroeg: “wil je een tatoe?”.

> Lia liet spontaan dr tatoe zien ergens op dr bovenarm, en

> toen zei die vent;

> “ga je je uitkleden???”.

> Hij bekeek die tatoe en vond hem mooi!

> De verkoper deed zijn rits van zijn broek open om ook zijn

> tatoe te laten zien, en tot lia's stomme verbazig had ie er

> niks onderaan…………………………….

> Hij wilde nog verder gaan echter een andere klant zij

> hem;'dat kun je niet maken dr zit een kind bij".

> “Verdient het goed vroeg Lia”, ja aardig goed dan kunnen we

> nog wel een avondje uit zei hij.

> Hij voerde een stripact op voor lia stond al in zijn blote

> buik

> GEEN ONDERGOED Lia was geschokt hierdoor ha ha ~!~

> En het stomme was dat Lia op zo iets niet eens in gaat zeg!

> Had een leuke avond kunnen worden toch???

> Ze mocht de rest ook wel zien, maar wilde dit niet.

> Lia je bent TE BRAAF!!! Vind de heks~!~

>

> wordt vervolgd……………………………………

> Ze gaat vanmiddag weer namelijk~!~

> Hopelijk maakt ze nu een foto van deze heuse Nederlandse

> Skinny beer!!!

>

> gr. D#S

• Maria

Hahaaa Mariska mooi gezegd:D

• Witches at work

Hoi hoi Mariska & Maria

Ja waaron niet, er staat duidelijk OT bij omdat het een keer niet over caafs gaat.

Maar dat jullie het niet kunnen waarderen, ach ja boeiend?

Je leest er maar lekker over heen toch?

en ik neem aan dat jullie dan deze topic verder voor gezien houden en jullie je met zeer nuttige zaken gaan bezig houden, want dat dan ook wezen mag.

Prettige dag verder,

>>>nie mer knojen<<< eh zeuren bedoel ik dus in mijn dialect.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Gerda

Ach je weet het nu toch~!~

En ik denk ook dat er idd geen kwaad in zo;n man zit, gewoon een wat extravert type zeg maar~!!~

En neen mijn type zou het ook niet zijn wat dat betreft sluit ik me bij Lia aan.

Maar wel lachen toch?

Nu we het erover hebben, ik zelf heb geen tatoes of piercings op mijn 2 oorbel gaatjes dan ha ha~!

Ik heb wel plannen voor eentje ooit, echter mijn man is erg erg antie piercing en tatoe. Dus dat remt mij wel af indeze om er eentje te laten zetten.

gr. D#S

• Saskia

Een kind van 16 een tattoo geven??? *mond valt open*

• MoniqueW

Haha, Sas…. Kom op, met de tijd mee….

• Witches at work

Hoi hoi

De mijne heeft een buik piercing vanaf dr 16e ha ha~!~

Geen toetoes of andere piercings hier verder, achik heb wel gezegd weet waar je mee bezig bent en wat heb je nog meer in je hoofd om te laten zetten?

Dat voel erg mee gelukkig pfffffffffffffffffffffff.

Maar dan nog het is niet mijn lijf en ze zijn geen 3 meer. Wat ik nooit heb gewild/gedaan is bij kids onder de 8 jaar een oorbel laten zetten.

Ik vind kleurter met oorbellen zielig! De mine wilde toen al oorbellen en heeft er tot dr 1e communie mee moeten wachten, ik was bangdat het met stoeien ed door zou scheuren.

Zo heeft ieder zijn eigen ding of struikelblok! Aan jou reaktie tem merken heb jij kleine kinderen of geen kinderen, maar zeker geen pubers hahahaha~!~

Dan zou je namelijk niet zo van je sokkel vallen denk ik.

gr. D#S

• MoniqueW

Hoi Ine,

Haha,…Mijn dochter mocht op haar 4de oorbellen. Dit wilde ze graag. Ik dacht ach, die zijn er met een paar dagen toch weer uit, maar niet dus. Nu is ze 12 en wil er nog een gaatje bij. Ze moet nu wachten tot haar 14de. Ik heb zelf 3 gaatjes in een oor en dat blijf je zien, dus wil wel dat ze het zeker weet. Mijn zoon heeft vanaf zijn 8ste ook een oorbel….haha best wel stoer. Hij kwam er zelf mee. Moest wel even slikken toen hij er om vroeg.

Zelf heb ik 2x een piersing gehad en nooit meer. Ze gingen ontsteken en ik kreeg zelfs lichamelijke klachten. Nadat ik de laatste er uit had gehaald duurde het zeker een jaar voor mijn klachten over waren. Ik heb ook 2x een tattoo, maar die zijn voor mezelf haha Daar valt mijn kleding overheen. Ik heb ze voor 8 jaar terug toch laten zetten. Wel vind ik dat je ze op een plek moet zetten waar je ze ook kan bedekken en wel goed op let wat je er op laat zetten…….Maar ehhhhh, ik hoop dat mijn kinderen hier voorlopig nog niet mee zullen komen haha