Alonso overleden.

• Jipke frl

Ik kwam net om 23.00 uur bij de caafs om hun hun worteltje voor de nacht nog te geven.

Ligt Alonso languit in zijn hokje, ik in huios om keukenpapier te halen en haal hem er uit, blijkt zijn hartje nog te kloppen maar helaas is hij nu over de regenboogbrug verdwenen.

Mannetje ik hoop dat je hier nog een goede 2 jaar gehad hebt dan bij de asoos waar je weg kwam, die je voor de hongersdood achter gelaten hadden na hun verhuizing.

• Gerda_H

Jipke, sterkte met het verlies.

Groetjes Gerda

• Natus

Hoi Jipke,

Heel veel sterkte met het verlies van Alonso.

Waardeloos he?

Dat er mensen zijn die deze caafjes soms zo zwaar verwaardelozen.

Ik heb er ook 2 van,die waren heel mager en zijn nu helemaal bijgekomen .

1 wordt nog steeds niet graag opgepakt en heeft me al es gebeten,maar eet sins een week al wel uit mijn hand.

De ander niet maar als je die eruit haalt is het echt een superlieve knuffel.

Gelukkig heeft Alonso door jou het vertrouwen in de mens terug mogen krijgen en er nog een paar jaar van mogen genieten.

• Jipke frl

Ik hoop dat hij de laatste 2 jaar van zijn leventje gelukkig is geweest.

Hij kwam hier met een hele grote open wond van de schurft. Heeft lang geduurd voor dit over was.

Hij heeft een tijdje samen geleefd met Frodo tot die hem begon te mishandelen.

Toen moest hij helaas alleen verder, zomers zat hij in de ren op het gras waar hij met de dames kon neuzen…………. Begin september heeft hij al een paar dagen bijna niet eten gehad, vorige week weer een paar dagen bijna niks gehad en zondagmiddag zag ik dat hij weer niks had gegeten, hioj was niet ziek of zo, hij heeft zijn einde denk ik voelen naderen.

Heb hem net naast Kuifke, Tina en Remi begraven……………………..

• joska

sterkte Jipke!!

Hij heeft het goed gehad!!

joska

• Cavia farm Witches at work

Hoi jipka

Een dier dat het op zijn zachts gezegd niet leuk heeft gehad bij zijn vorige eigenaar, kun je juist nog heel veel voor betekenen hoor~!~

Dus Ja hij heeft het heel goed gehad bij je, als ik het zo lees.

En toen de andere beren minder leuk tegen hem deden heb je hem wederom in bescherming genomen, meer kun je echt niet doen denk ik dan!

Heel veel sterkte,

gr. D#S