Smerige adv. op MP

• Cavia Villa

even een vervolg,

Hij dacht dus dat mijn mail van jou afkwam en dat ie toch al had gezegd dat ie er niks aan kon doen, dat ie dat echt allemaal niet zou doen op zijn eigen naam enzo….

• Nathalie (Joy)

Hey Jannet

Ik heb die vent ook gemaild vandaag. En zelfs gevraagt om een reactie. Maar heb er niks op gehoord.

Zou jij die mail naar mij toe willen sturen.

Die vent heeft gewoon een hotmail aangemaakt met die nick zijn naam er in verwerkt.

Ik heb die Nick vanavond ook nog gebelt. Ik vroeg hem of hij al gebelt was, en of hij al naar die advertentie gekeken had. Daarna kreeg ik deze mail.

Ineens heb ik een helder moment en sanp ik het nog niet helemaal maar wil ik wel jullie mening.

Vanmiddag belde ik dus die Nick. Hij zei me dat hij geen huisdieren had. (Met die woorden) Vanavond nadat hier de kids op bed lagen. Dacht ik, ik bel hem nog eens om te vragen of hij de advertentie gezien had. Hij was net klaar met eten en was in de buurt van de pc. Hij keek gelijk mee. En hij snapte het niet. En was wel gebelt over de cavia's. Maar hij zou ook MP vragen om de advertentie te verwijderen.

Het vreemde is en daamee valt hij door de mand denk ik.

Ik kreeg na het gesprek een mail van hem. Maar dat was een replay op de mail die ik naar die adverteerder via MP had gestuurd.

(Snappen jullie het nog)

Daar klopt er dus iets niet. (Ben ik nou naief?)

Toen ik hem belde vroeg ik niet naar de cavia's maar vertelde gelijk van de foto…. STOM..

Hier ons mailverkeer Begin eerst onderaan. En het tweede stukje kwam vlak na ons gesprek…

Groetjes

Goede avond,

Ik heb vandaag 2 telefoontjes gekregen van mensen die die cavia's wilde kopen.

Maar vreemd genoeg heb ik helemaal geen huisdieren en begrijp ik dat iemand mij voor de gek wil houden met

telefoontjes over die beesten.

Ik ga nu naar marktplaats.nl en zorg dat die advertentie weg gegooid word.

Mijn excuses.

Groet Nick.

——————————————————————————–

From: caviastaljoy@

To: nick_kuiper@hotmail.com

Subject: Reactie op uw advertentie: baby cavia's gratis af te halen

Date: Fri, 23 Nov 2007 14:46:11 +0100

Hallo Ik zou graag willen weten wat de lol er van is om een advertentie te plaatsten voor iemand die helemaal geen cavia's heeft. Nog wel met naam en toebehoren. Je heb de foto van mijn site gebruikt en daar heb ik helemaal niet van gedient. Zou je mij een bericht terug willen sturen wat daar de reden van is. Dat je iemand wil foppen oke. Maar gebruik daarvoor niet mijn foto's Zou je de advertentie direct willen weggooien. Nathalie.

Deze reactie is afkomstig van:

Naam: CaviaStal Joy

Advertentie: baby cavia's gratis af te halen

Als u deze e-mail als spam wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.

• Nathalie (Joy)

Nou snap ik het helemaal niet meer. Dan heeft er iemand via zijn pc die advertentie geplaatst of zo. Maar hoe komt die dan aam ijn foto.

Ik laat het maar geloof ik.

• Jipke frl

Maken jullie je druk om……………

• Witches at work

Hoi Nathalie

Maak ik ook ff zo'n NEP advertentie aan wordt ie verwijderd!!!

Puur doelend op die van jou!!!

Hoe simpel zijn die lui van het MP nu eigenlijk???

Eigenlijk moeten we massaal advertenties aanmaken NU!

Over GRATIS NEP cavia en verwijder die advertentie eens!!!

Is dat een idee? Ik doe zo mee!

gr. D#S