Smerige adv. op MP

• Nathalie (Joy)

Wordt ik vandaag via sms getipt door iemand dat er cavia's van mij gratis aangeboden worden op MP.

Bha waar halen ze het lef toch vandaan he.

Het is een Foto van mijn peruufje met 3 baby's

Bij de advertentie staat een telefoonnummer. Die heb ik gebelt maar desbetreffend persoon heeft geen huisdieren. Die persoon weet ook nergens van af en ik heb toch een tijdje met hem aan de telefoon gezeten. Zijn naam komt wel overeen met wat op MP staat. En ook waar hij woont. Hij zou er zelf ook achterheen gaan

Nu denk ik dat er iemand dus via zijn eigen mail die knul een hak wil zetten. (Maar hoe die dan bij mijn caviás komt??) Zo bekend ben ik volgens mij niet. Ben ook maar een heel stalletje

Nu de vraag.

Zouden jullie me willen helpen om dit soort dingen voor een volgende mischien te voorkomen.

Deze persoon een mailtje sturen ook al staat er dat je moet bellen omdat mail niet beandwoord wordt. (Ik snap het wel).

Ik heb MP op de hoogte gesteld dat deze advertentie niet kan.

Dus die zullen er hem wel afhalen.

Zoek op gratis cavia's en dan zie je haar gelijk.

Bedankt

• shirleyk

Hoi Nathalie,

Denk niet dat dit veel zin heeft diegene heeft vast een fake e-mailadres aan gemaakt!

Wat zielig dat mensen zulke dingen doen zeg.

Succes!

Gr. Shirley

• Mariska

Gewoon met zijn allen klikken op dat deze advertentie in strijd met de regels is, dan wordt hij verwijderd. Nathalie, je moet MP een mail sturen dat de foto's van jou zijn en niet van degene die de advertentie geplaatst heeft. Dan verwijderen ze de advertentie meestal ook wel.

• Witches at work

Hoi Natalie

Zojuist gekeken en je gemaild ook~!~

De mensen worden echt steeds gekker, en zeker de cavia wereld doet weer eens gewoon mee!

Hele goeie tegen actie van je!!!

Echt bijzonder flauw, grof ect. bah bah en nog eens BAH!!!

gr. D#S

• Cavia Villa

Hoi Nathalie,

Ik heb ook gemaild naar die persoon die bij de adv. staat en ik heb een topic geopend op dat andere forum waar we het over gehad hebben, ncf.

Ik hoop maar dat die adv. gauw verwijderd wordt!

groetjes Jannet

• Nathalie (Joy)

Hey Jannet

Jij heel erg bedankt voor de tip he.

Ik zou het zelf denk ik nooit gezien hebben. Ben niet zo erg actief op MP. Er staat nu nog 1 beertje van me te koop maar heb er geen haast mee. Ventje zit hier samen met nog twee beertjes.

Maar ik snap het gewoon niet.

Wat willen ze hier nu mee berijken.

En mij geven ze op zo'n manier een slechte naam.

En die gast waarvan het telefoonnummer er staat wordt gek gebelt.

En die heeft weer helemaal niks met mij te maken.

Nou lekker blijven mailen naar die vreemde snijboon. En ook blijven klikken op MP

Ik weet niet hoe ik MP zelf kan mailen dat ga ik zo eerst eens even uitzoeken.

Ieder geval bedankt allemaal.

en de groetjes van Jewel die hier echt noooooooit weg gaat.

• Nathalie (Joy)

Ine bedankt voor je reactie en je prive mail.

Wordt erg gewaardeerd.

Rare lui heb je er toch bij.

Ha ha die krijgt nu de cavia wereld over zich heen hihi

Groetjes Nathalie

• Jomoropa

Hoi Nathalie,

Ik heb dit ook eens gehad, alleen dan met mijn konijnen. Iemand bood jonge konijnen aan en had daarbij een foto gezet van een koppel van mij, de zogenaamde ouders (de ram is gecastreerd, dus dat zou niet eens kunnen haha).

Ergens op MP staan veelgestelde vragen. Daar staat ook iets tussen als “mijn foto is gebruikt” oid. Daar kun je formulieren downloaden. Deze moet je invullen en faxen naar MP. Dan gaat er een panel naar kijken en dán pas wordt de advertentie verwijderd.

Succes.

Groetjes Monique

• Nathalie (Joy)

Hoi Monique

MP is al op de hoogte hoor. Alleen hebben ze mijn tegenadvertentie wel gewist maar DE advertentie nog niet.

Zal zo nog eens kijken of die al weg is. Dan kan de tegenadvertentie ook weer gewist worden.

Bedankt voor je reactie

• Cavia Villa

De adv. staat er nog wel op.

Ik heb vanmiddag een mail gestuurd en kreeg vanavond een reactie terug met dezelfde naam in het mailadres dus die persoon die een ‘'grap’' uit wil halen heeft dat met het hotmailadres van die Nick gedaan.

Het was trouwens geen aardige mail die ik terug kreeg, hihihi, gek he??

Hij dacht dat ik jou was……..

groetjes Jannet