Baal baal

• MoniqueW

Ik kwam vanmiddag mijn stal in en zie ik het caafje van mijn zoontje doodliggen. Ik schrok er heel erg van. In de ochtend was er nog niks aan de hand. De hele week is me ook niks opgevallen. Het kan ouderdom zijn alhoewel zij best nog even meegekunt had.

Mijn zoontje en dochter zijn allemaal knutselwerkjes voor haar aan het maken. Ze zijn zo verdrietig!

Monique

• swaas

Dikke knuffels voor je kleintjes, dit is eventjes groot verdriet voor hen.

Sterkte hoor met het verlies….3

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

Allereerst heel veel sterkte~!~

En verder heb ik vanmiddag gesproken met mijn dierenopvang vriendin uit Boxmeer.

Mij kwam ter oren dat er ook onder de knaagdieren mega veel virussen bevinden.

Zij het dat het vooral bij de katten het hek volledig van de dam is~!~

Het kan ouderdom zijn, een virus de voeding vanalles.

En alleen de voeding heb je grip op die andere 2 is een heel ander verhaal.

gr de heks

• Saskia

Heej Monique, ik schrok echt heel erg van je mailtje daarnet…. Zeker zo gelijk na Pipi…. bah bah…. Ik hoop dat het gewoon domme pech was en dat het niets besmettelijks is en dta het hoerbij blijft…. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Knuf!

• Shirleyk

Veel sterkte met het verlies van jullie caafje!

• MoniqueW

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

De schrik voor de kinderen is er gelukkig een beetje vanaf alhoewel mijn zoontje (10 jaar) vanmorgen niet naar school wilde. Hij is zo verdrietig. Owww, wat is het toch moeilijk om je kind zo verdrietig te zien. Bij mij zit de angst er ook een beetje in en houd alles nog scherper in de gaten. We missn haar nu al. Als ik de stal in kwam lopen stond ze vooraan en piepte het hardst….Met eten stond ze vooraan. We hebben mooie herinneringen van haar.

Als hij een beetje over zijn verdriet heen is mag hij kiezen tussen een cavia of een konijntje.

Heel veel sterkte met Pipi Sas!…Ook haar zal ik missen als ik weer bij je ben. Ik was hier toen ook heel erg van geschrokken toen je me met dit bericht mailde.

Groetjes Monique

• Nathalie (Joy)

Ag gossie heel veel sterkte voor je kinderen

Gr. Nathalie