Foto Wedstrijd

• Cavia Opvang 't Kuufke

Foto Wedstrijd.

Inzenden kan tot en met 15 december.

Er zullen een 1e, 2e en 3e prijs uitgeloofd worden, wat dat gaat worden houden we nog even spannend.

De ingestuurde digitale foto’s moeten een hoge resolutie hebben van minimaal 230 dpi.

De ingestuurde foto’s moeten te maken hebben met het thema ‘cavia en kerst’.

De foto’s blijven eigendom van 't Kuufke. Met de deelname aan de wedstrijd geeft de maker en/of eigenaar van de foto toestemming voor het gebruik voor (eventuele) commerciële doeleinden.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De winnaar wordt begin januari 2008 bekend gemaakt op www.kuufke.com

De winnaars krijgen per e-mail bericht.

Deze wedstrijd zal alleen dan doorgang vinden bij een minimaal aantal inzendingen van 25 foto’s.

Foto’s die na de uiterste inzenddatum binnenkomen, kunnen helaas niet meer mee doen.

Alle foto's worden gepubliceerd op de website.

Stuur je foto met vermelding van je naam, de naam van je cavia('s), adres en e-mail naar info@kuufke.com

Veel succes!!!

• Shirleyk

Leuke actie! Ik ga meteen brainstormen :-)

• Nathalie (Joy)

ha ha hang je cavia in de kerstboom en maak er een foto van.

Dit is wel orgineel of een beetje fhotoshoppen kan ook natuurijk

Succes

• gaat je niks aan

hoi zijn er cavia wedstrijden in maastrich? waar?

• marissa

Volgens mij staat er een foutje. Winnaar wordt Januari 2008 bekent gemaakt. Dat is alweer even geleden dus ik neem aan dat het 2011 moet zijn?

Groetjes Marissa

• jacqueline

hoi marissa

als je even bij de begintopic kijtk zie je dat die geplaatst is op 21-11-2007

dus klopt de einddatum wel

dit is een zeer oude topic

• Marissa

Hoi Jacqueline,

Haha je hebt gelijk. Ik ben toch echt niet blond. Heb zitten slapen Sorry.

Groetjes Marissa