wat zie ik nu op marktplaats ????

• Caviafarm LiLo

Ik kan de humor er ook wel van inzien. Maar helaas na 2 kinderen en een paar extra kilo's: die van mij kijken echt niet meer naar de zon. Ik zou er best wel toeren voor moeten uithalen om ze uberhaubt zo recht voor de lens te kunnen krijgen.haha

Helaas het is toch echt mijn hand met armband, trouwens het is fysiek onmogelijk om ze zo op de foto te krijgen terwijl je een foto staat te maken.

Ben blij dat ik jullie zondag toch een beetje opgeleukt heb.

Groetjes Evelien

• nnatasja

Ik denk dat er heel veel mannen heeel gelukkig zouden zijn als ze hun handen er zo uit kunnen laten zien hahahaha

• Cavia farm Witches at work

Hoi Evelien

Het zou een leuke huiskamer poster kunnen worden,

ware kunst voor aan je muur!

En fysiek is er veel mogelijk ha ha, je hoeft een fototoestel van tegen woordig niet meer tegen je oog aan te houden per slot.

Je hebt de gemoederen lekker bezig gehouden in cavialand.

Misschien krijg je nu inspiratie om de kunst wereld in te gaan wie zal het zeggen.

gr. D#S

Hoi hoi

Ja dat denk ik dus ook!

Die Erik moet toch wel in zijn nopjes zijn met zo'n vrouw!

Zijn meest stoute dromen worden overtroffen.

gr. D#S

• Caviafarm LiLo

Of juist niet als ik vanavond mijn BH uittrekt en hij ziet zijn droom een halve meter naar beneden vallen. hahaha

Groetjes Evelien

• natanya

Hallo Evelien en alle anderen….ik heb weer net wat gemist…:(

Weer rap terug plaatsen….ben nu wel nieuwsgierig…

Groetjes Natanya

• Gerda_H

Ik kijk dan wel een nadere keer,want het lachen doet me nu een beetje te zeer.

Groetjes Gerda

Hoi Evelien

Het wordt hem dan gewoon in zijn schoot geworpen ha ha~!

Zit ie er warmpjes bij zeg, je moet altijd blijven dromen, das het moosite wat er is!

gr D#S