even een vraagje??

• stacey

Ik heb een zeugje van bijna 1jaar, sinds het vd week zo koud is geworden is ze vrij rustig. Ze eet en drinkt gewoon en plast en poept ook goed. Maar ik vind haar al een paar dagen vrij rustig. Normaal loopt ze wel door haar caviaflat maar nu blijft ze alleen beneden en slaapt veel. Kan het door de kou komen?? Ze zit gewoon binnen maar vind het wel vreemd dat als ik haar eruit haal wel over devloer rent en vrij beweeglijk is. Dus maak me wel een beetje zorgen om haar dit ivm binnen een jaar 2caafjes verloren. Dus mijn vraag is wat zou er met haar aan de hand zijn??

• natanya

Ik krijg de indruk dat ze nu nog alleen in de flat zit…klopt dit? Als dat zo is kan het best zijn dat ze zich misschien een beetje eenzaam voelt…en zal ze misschien met het plaatsen van een extra zeugje wat meer opleven…anders weet ik het niet.

Groetjes Natanya

• stacey

ja dat klopt ze zit sinds juni alleen, maar ze is al die tijd levendig geweest ondanks dat ze alleen zat. Ik merk ook dat ze schrikachtig is als je nu dicht bij het hok komt. Meestal als ze iemnd hoorde ging ze op haar etensbak staan maar dat doet ze sinds maandag ook niet meer Dus erg vreemd allemaal.

• natanya

Heb je nog honden of katten thuis?

• jacquelinesbeestenspul

hoi stacey

nee ik vind je verhaal niet vreemd hoor !!!

de caaf is erg eenzaam en zoekt ws op de gornd naar een soortgenootje :(

ze weet dat in haar huisje niemand meer is en daarom is ze daar rustig geworden

en nu als je haar op de grond zet gaat ze op zoek naar een soortgenoot.

ze kan zich in haar hok ook veilig voelen en daarbuiten niet en vluchten op de brond voor al het gevaar in haar ogen

1 advies……………………………………………koop een vriendinnetje of een gecastereerd vriednje voor haar erbij dan is ze een stuk vrolijker

groetjes jacqueline