hallo allemaal mischien nu ik zo op prik bord heb gezet dat mijn lunk en peruf babys op me site staan bij koopjes dat ik wel reaktie krijg www.freewebs.com/liapacheco groetjes lia
Ja, Bas, je hebt gelijk hoor jochie. Maar dan krijg ik er meer over mij heen,net als van de week. Van de week heb ik ook al geschreven,dat het aan de moderator is om het wel of niet toe te staan.
Als iedereen het mag doen,dan Lia ook,en dan mag ik het straks ook doen,want ik verwacht deze week ook nog een nestje. Maar dan zal die van mij natuurlijk wel verwijderd worden.haha.
Groetjes Gerda
Gerda_H schreef:
>
> Ja, Bas, je hebt gelijk hoor jochie. Maar dan krijg ik er
> meer over mij heen,net als van de week. Van de week heb ik
> ook al geschreven,dat het aan de moderator is om het wel of
> niet toe te staan.
Nou Gerda, Weiffie, ik denk ik zeg het even zo. Dat het aan de moderator is om te beslissen ben ik met je eens, daar is zij per slot van rekening voor toch.
> Als iedereen het mag doen,dan Lia ook,en dan mag ik het
> straks ook doen,want ik verwacht deze week ook nog een
> nestje. Maar dan zal die van mij natuurlijk wel verwijderd
> worden.haha.
> Groetjes Gerda
Tja, plaatsen mag hoe dan ook, of het blijft staan is natuurlijk altijd de vraag .
Hoi Natasja
Ow dacht jij dat ook al, ik meende al dat ik simpel aan het worden was zeg~!~
Voor mij hoeft al die reclame over sites, nestjes ed hier niet, dat geleuter steeds met owwwwwwwww wat mooi zijn ze en gefeliciteerd hoor ahum ahum.
Daar heb je nou juist je site en Marktplaats voor om dat daarop te verkondigen.
En als men je interssant genoeg vind, wordt je echt wel gevonden, mond tot mond reclame gaat heel snel hoor!
Goeie wijn behoeft niet steeds een krans, en een goeie cavia fokker niet steeds een kans!
Verder moet een ieder doen wat ie moet doen, maarzo denk ik erover.
gr. D#S
hoi ine bedoeljij nu mij of vergis ik mij .publiciteit hoef ik niet als er niemand me caafjes wil zien prima denk dat je mij wel even langer kent dan vandaag .en ja ik heb ze bij koopjes staan omdat ik het dan straks weer van geboren naar koopjes moet zetten .maar nu weet jwe in iedergeval hoe jou jonkies geworden zijn groetjes lia
Oje ook al.Als je geen reacties krijgt is men niet geeintreseerd zo zie ik het.Lia zet ze op caviamarkt of mp.Mischien loopt het dan .En die peruufjes zijn die goed gekruind????Er staat niks bij Zet er anders iets meer info bij,dan verkoop je ze waarschijnlijk eerder.En er is ook zoveel te koop.op mp.
gr esther
hoi hoi esther heb je gelijk aan er zijn inderdaad zoveel te koop ach ik maak mij er verder niet druk om ruimte gebrek heb ik niet dat scheelt daar weet de witches wel van .en die ken mij ook goed net zo als chalet de cobaya en het witte huisje kan ze alle drie goed wat mijn caafs betreft als ik ze niet verkoop blijven ze gewoon lekker hier groetjes lia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?